abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248718
Helaas, helaas, de stream doet het weer eens een keertje niet. Nu al bijna 45 minuten niet meer.
Ik moet zo weg (ik doe nog af en toe wat anders dan de stream bekijken ), dus als iemand zo vriendelijk wil zijn om de streams te checken en op te schrijven, dan hoef ook ik niets te missen
Ik een junk? Dacht het niet he
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  maandag 21 februari 2000 @ 21:00:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_248719
Dat hebben ze volgens mij afgekeken van Veronica.... Als er echt iets gebeurt gaan de streams op zwart, maar keep on doing the good Job (of was het nou met een P?)

Je bent inderdaad een waardig vervanger voor Oliebol, en samen zouden jullie een goed team zijn, maar helaas, Oliebol heeft afgehaakt. Wie gaat B versterken de komen weken ????????

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_248720
Het is een probleem dat algemener is. Sinds de verhuizing is het bijna onmogelijk om streamverslagen te maken. Oliebol wist me te vertellen dat SBS bezig is om de technische problemen op te lossen.
pi_248721
Het is inderdaad erg moeilijk om goede streams te krijgen. Hopelijk dat SBS de problemen snel de baas is. Zo is het geen pretje om alles te volgen
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248722
hoi bagwan, jij imitatie voyeur Ik heb je in Voer voor Psychologen eerder vanavond al gecomplimenteerd met je verslagen, maar voor het geval je dat topic niet leest meld ik dat hier ook maar. Goed werk!
Here we are now, entertain us.
pi_248723
voyeur komt GvD ook graag op Fok!

Krachttermen?? Voyeur.

pi_248724
Nee Coos, het is geen krachtterm. Het is een aardig bedoelde verwijzing naar een conflict waarvan ik dacht en hoopte dat het geheel achter ons lag. Ik heb vanavond gelezen dat dat helaas nog niet het geval is. Mijn nieuwe sig was juist bedoeld om te zeggen dat duizend bloemen kunnen bloeien.
Anyway, ik ben ook aktief op een ander forum, maar als ik uitleg hoe dat zit of dat forum noem wordt de Fok eigenaar waarschijnlijk boos. Dat doe ik dus niet; ik ben hier zijn gast en gedraag me dus ook naar zijn regels.
Here we are now, entertain us.
pi_248725
Heel summier ben ik op de hoogte van wat er speelt. Absoluut geen zin om daar wat dan ook over te zeggen. Hoop alleen dat er weer een "normale" discussie over e.e.a. ontstaat.
Als je nu ziet waar een groot gedeelte van vvp nu over gaat, dan wordt je daar niet vrolijk van. Dus: bijltje begraven en ons weer bezighouden met de analyses in vvp zoals bij BB.
pi_248726
P.S.

Ik krijg mijn plaatje niet te voorschijn getoverd. Wie helpt mij met een tip??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')