Dochterlief is inmiddels weer naar school, voorzien van een stel krukken en een paracetamol.
Ze had gisteren alweer heel wat praats, dus ze is wel aan schoolgaan toe.
Alles is nog wel wat pijnlijk en haar been is nog flink dik, maar thuiszitten maakt het er ook niet beter op.
Afleiding kan soms een geweldig geneesmiddel zijn.
Inmiddels wederom contact gehad met mijn verzekeringsmaatschappij, voor de verzekering maakt het idd niet uit wie er al dan niet schuld had. Ik krijg gewoon alle schade vergoed, omdat mijn dochter jonger is als 14 en daardoor zwakkere is in het verkeer.
Heb ik overigens wel een beetje een dubbel gevoel over, treft hier in dit geval niemand bewust schuld en toch krijgt de automobilist de rekening gepresenteerd (die ze overigens bij haar verzekering kan claimen, maar toch) .
En als je dan zie wat je allemaal als schade kan opgeven, vind ik het helemaal te gek voor woorden. Maar goed daar ben ik gelukkig zelf bij, wat ik wel invul en wat zeker niet.
@mcintosch, bedankt voor de duidelijke uitleg, was me inmiddels door een agent ook al uitgelegd.
Volgens de agent heeft niemand "bewust" schuld en valt er eigenlijk weinig aan het verhaal in te zien.
Zowel de automoblist als mijn dochter hebben (waarschijnlijk door de drukte) elkaar gewoon over het hoofd gezien, met een botsing als gevolg.
this bitch bites