Dan ken jij VoreG nog niet!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ze een minder grote fan zijn hoor
Shit...quote:
Het zal een close finish wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Shit...
Dus ik ga het verliezen van VoReG?
Hmm... Ik ben bang dat ik het ga verliezenquote:
Is VoreG niet onderdehand weer eens banvrij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik ben bang dat ik het ga verliezen
Ik weet niet. Messenga zei dat het nog wel even duurde dacht ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is VoreG niet onderdehand weer eens banvrij?
HIj zat ook wel vooral hier vanwege VBL, en die zitten dus op die andere site... zal hem eens vragen waar ie blijft binnenkort!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Messenga zei dat het nog wel even duurde dacht ik
Doe jij dat maar eens vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HIj zat ook wel vooral hier vanwege VBL, en die zitten dus op die andere site... zal hem eens vragen waar ie blijft binnenkort!
ach jah, ze is wel ouder dan mij hahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een minder grote fan zijn hoor
[..]
Je weet maar nooit! Gewoon met een open blik er naar toe gaan
Tegenwoordig kan allesquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, ze is wel ouder dan mij haha
wat heeft leeftijd er nu weer mee te maken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, ze is wel ouder dan mij haha
Daar is mijn foto vriendquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:37 schreef Guard het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd er nu weer mee te maken?
nee nu op weekend tempoquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:41 schreef styliste het volgende:
godver, jullie gaan weer ouderwets hard heb ik het idee...
tvp dus!
niks, maar ze is .....quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:37 schreef Guard het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd er nu weer mee te maken?
He gadver, daar heb ik zo'n hekel aan, iemand die alles wat jij hebt meegemaakt ook heeft meegemaakt, maar alleen twee keer zo gaaf/erg/whatever... of erger nog, ze kent iemand die dat ook heeft gedaan en dan daarover door blijven gaan...quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niks, maar ze is .....
tjah, al veel mee gepraat iedereen dacht ook dat wij 2 verliefd enzo waren haha.
aar ze heeft gewoon dingen waarvan ik denk: nee.
echt 1 die zeg maar in alles beter is volgens zeggen.
heb jij A meegemaakt heeft zij A ook meegemaakt maar ook met B erbij
Beter lezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
aar ze heeft gewoon dingen waarvan ik denk: nee.
ik dus ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef Guard het volgende:
[..]
He gadver, daar heb ik zo'n hekel aan, iemand die alles wat jij hebt meegemaakt ook heeft meegemaakt, maar alleen twee keer zo gaaf/erg/whatever... of erger nog, ze kent iemand die dat ook heeft gedaan en dan daarover door blijven gaan...
beter?quote:
Nee, ik had even een edit gedaan, omdat ik niet goed had gelezen. Het " Beter lezen" sloeg op mezelfquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter?
denk ik de M maar is moet leren type
Is een leuke filmquote:
Kan ze niet vinden iig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
Logitech heeft gewoon drivers op de site toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |