quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef PierreTT het volgende:
Neeee, ik ben vergeten de auto buiten mijn straat te zetten, de straat is nu onbereikbaar tot woensdag! G*dverk*tt*ring!!!
hoop niet dat ze dat ook bij mij doen danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:31 schreef automatic_ het volgende:
GVD. Hi heeft een fout o.i.d. gemaakt en mijn Eindeloos Online bundel eraf gehaald. Ik heb nu voor ¤103.- op internet gezeten![]()
Vandaag maar even bellen
Sorryquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoop niet dat ze dat ook bij mij doen dan
Tyfus mensen die om 6:30 op mn mobiel bellen !!!!
Weet nog eens niet wie het was, heb gewoon geen zin om het nummer terug te bellen.
o en nog steeds hoofdpijnwel minder dan gister
heb ik nu wel je telefoonnummerquote:
onse thuiskapperquote:
waar zittie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik nu wel je telefoonnummer
hmm nieuwe fitness zaak in tilburg, voor 10 euro sporten
vandaag of komende week even langsrijden kijken wat het precies is
hint?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijgen we niet eens een kleine hint?
Neeee, ik ben vergeten de auto buiten mijn straat te zetten, de straat is nu onbereikbaar tot woensdag! G*dverk*tt*ring!!!
Krijg je nu zoiets???quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef PierreTT het volgende:
dat dan weer wel hahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:26 schreef existenz het volgende:
Dat nam pieretetetete voor lief als dat zijn auto was!
Hahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb het allebeiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha PierreTT, dumbass. (Welke student heeft er nu ook een auto, neem de fiets zoals het een ware student betaamt
),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |