quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb er niet om gevraagd, het was meer een subtiele hint. En ik heb m begrepen. Ik zeg wat ik wil hoor maar als men vindt dat ik de stemming bederf dan hou ik op, ik heet geen NMNS.![]()
quote:Lullo
Je hebt toch wel kruimeltjes gestrooid?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:37 schreef D. het volgende:
Ik post hier even enkel en alleen om het posten
Ik hoop steentjes, ik zag net een hele troep vreemde vogelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel kruimeltjes gestrooid?
Dan is steentjes inerdaad beter, want anders eten die vreemde vogels de kruimeltjes op en kunnen ze de weg niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop steentjes, ik zag net een hele troep vreemde vogels
En is D. gedoemd om in de SC te spokenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is steentjes inerdaad beter, want anders eten die vreemde vogels de kruimeltjes op en kunnen ze de weg niet meer terug vinden.
Wie zit je nou weer te pingen.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie zit je nou weer te pingen.
En wie ben jíj eigenlijk?![]()
Veel te vroeg voor een wijnneus!quote:
Nee hoor, gewoon met matequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor een wijnneus!![]()
Of begin je 's middags al?
quote:
dormi bene tesorinaquote:
oeh, ik heb wel zin in een wijntjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor een wijnneus!![]()
Of begin je 's middags al?
Ik heb net een bel ingeschonken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dormi bene tesorina![]()
[..]
oeh, ik heb wel zin in een wijntje
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dormi bene tesorina![]()
[..]
oeh, ik heb wel zin in een wijntje
LavAzza, illy, Segafredo, Jollycaffè en Juraquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Piacevolmente pizza.
*grote slok neemtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net een bel ingeschonken!![]()
Zullen we geheimpjes gaan vertellen nu? Jij begint.
Als hij hier meeleest, vind ik dat best wel een OK-je!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*grote slok neemt
Ik heb een hekel aan mijn baas.
of bedoelde je dat niet![]()
Denk niet dat ie t leest nee. Anders had ik het niet durven zeggen, ik ben een watje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als hij hier meeleest, vind ik dat best wel een OK-je!![]()
En hij maar denken dat je hem wel geil vindt. Breakie breakie, kut baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |