quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb er niet om gevraagd, het was meer een subtiele hint. En ik heb m begrepen. Ik zeg wat ik wil hoor maar als men vindt dat ik de stemming bederf dan hou ik op, ik heet geen NMNS.![]()
quote:Lullo
Je hebt toch wel kruimeltjes gestrooid?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:37 schreef D. het volgende:
Ik post hier even enkel en alleen om het posten
Ik hoop steentjes, ik zag net een hele troep vreemde vogelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel kruimeltjes gestrooid?
Dan is steentjes inerdaad beter, want anders eten die vreemde vogels de kruimeltjes op en kunnen ze de weg niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop steentjes, ik zag net een hele troep vreemde vogels
En is D. gedoemd om in de SC te spokenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is steentjes inerdaad beter, want anders eten die vreemde vogels de kruimeltjes op en kunnen ze de weg niet meer terug vinden.
Wie zit je nou weer te pingen.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie zit je nou weer te pingen.
En wie ben jíj eigenlijk?![]()
Veel te vroeg voor een wijnneus!quote:
Nee hoor, gewoon met matequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor een wijnneus!![]()
Of begin je 's middags al?
quote:
dormi bene tesorinaquote:
oeh, ik heb wel zin in een wijntjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor een wijnneus!![]()
Of begin je 's middags al?
Ik heb net een bel ingeschonken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dormi bene tesorina![]()
[..]
oeh, ik heb wel zin in een wijntje
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dormi bene tesorina![]()
[..]
oeh, ik heb wel zin in een wijntje
LavAzza, illy, Segafredo, Jollycaffè en Juraquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Piacevolmente pizza.
*grote slok neemtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net een bel ingeschonken!![]()
Zullen we geheimpjes gaan vertellen nu? Jij begint.
Als hij hier meeleest, vind ik dat best wel een OK-je!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*grote slok neemt
Ik heb een hekel aan mijn baas.
of bedoelde je dat niet![]()
Denk niet dat ie t leest nee. Anders had ik het niet durven zeggen, ik ben een watje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als hij hier meeleest, vind ik dat best wel een OK-je!![]()
En hij maar denken dat je hem wel geil vindt. Breakie breakie, kut baas.
Ik haat m'n baas ook!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk niet dat ie t leest nee. Anders had ik het niet durven zeggen, ik ben een watje.![]()
Okee jouw beurt!
Fann zet het nog effe voor mij neer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
Coos, heb jij dan nog een gaaf geheim?quote:
Neem nog een wijntje, dan ga je zelf ook snurken hoor je het niet meer!quote:
Ja, zo kan je alles wel goedlullen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:08 schreef Gert het volgende:
Het begint trouwens al stevig te waaien hier, in de achtertuin!
Ja achtertuin! kon niet van de peuken afblijven Zonnig Den Haag hè!
Hopelijk blijft het morgen droog, en dan lekker met windkracht 7 naar de kust, met het inlandse gezelschap. En dan met schrale huid en een lichte kater van de vorige dag een fles opentrekken. Ach, de herfst heeft ook z'n charmes.
Je ben gewaun jelouâhs dah bè jullie in Lèdsedam de zon nog nie schèn!quote:
Zijn bijna allemaal dingen die ik al wistquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik haat m'n baas ook!
Ik ben eigenlijk best een lieverd
Ik zet weleens wasknijpers op m'n tepels als ik ga rukken
Johan lijkt me best een aardige vent
Ik plas weleens in de gootsteen
Sjezus, valt nog niet mee...![]()
Weet jij er niet nog eentje, misschien doe ik dan inspiratie op.
O wat een erge!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal dingen die ik al wist
Maar valt nog niet mee iddIk heb er nog eentje.
Als ik nodig moet in leuk gezelschap ga ik op een openbare wc en klaag dan dat de ruimte vreselijk stonk.![]()
trustequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:53 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat een erge!![]()
Maar alleen in LEUK gezelschap, dat is dan wel weer schappelijk!![]()
Beddetijd! Voor mij althans.
niet echt. Kan wel ff kijken of er nog rommelmarkt isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mogguh buuf, ga je wat leuks doen vandaag?
Rommelmarktenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet echt. Kan wel ff kijken of er nog rommelmarkt isLekker neuzen bij mensen die hun zolder aan het luchten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |