quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]COOP een supermarkt?
Toffe single van Mika
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]COOP een supermarkt?
Toffe single van Mika
Nooit wat van gehoordquote:
Ja maar daar kan die jongen ook niks aan doen. Ik denk dat iemand die ooit heeft gemaakt omdat ze beide (deels?) Libanees zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef themauster het volgende:
Bee Gees weer bij elkaar?
Edit: oh nee het is Mikaik vind het nog steeds een schande dat ze zijn stem vergelijken met freddy mercury das een belediging voor freddy
![]()
Dat heb ik in het begin ook geroepen bij Grace Kelly. Daarna hoorde je er echt helemaal niks meer van. Heeft misschien net zo'n bereik qua toonhoogte maar dan heb je het ook ver gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef themauster het volgende:
Edit: oh nee het is Mikaik vind het nog steeds een schande dat ze zijn stem vergelijken met freddy mercury das een belediging voor freddy
![]()
Die was geniaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik de Miss Montreal-versie van Baby leuker.
Al is dit ook niet slecht.
Nee, die is ook leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik de Miss Montreal-versie van Baby leuker.
Al is dit ook niet slecht.
Freddie Mercury is niet deels Libanees.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar daar kan die jongen ook niks aan doen. Ik denk dat iemand die ooit heeft gemaakt omdat ze beide (deels?) Libanees zijn.
Dan moet je Lover Boy van Mika's nieuwe album eens beluisteren. Dat had een plaat van Freddie kunnen zijn...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef themauster het volgende:
![]()
Vast niet, maar in dit topic ben je wel in de minderheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:56 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die echt niks met dat hele Weezer heeft?
Heb je zitten slapen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Is het nu pas 10 over half 8? Ik dacht dat het al veel later op de avond was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |