abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248712
Esmee is al weg, maar wie weet wat we vanavond toch nog te zien krijgen.

Hier je commentaar

pi_248713
Voornamelijk gejammer van Esmee en Willeke..

In de uitzendingen an sich lijkt mede door gebruik van de voice over wat meer lijn te komen (ja, alweer meer lijn). Ik moet toegeven dat er nogal verschil is in wie wordt uitgezonden, maar n=bij de chatsessie en bij de terugkomst van het stappen van Esmeralda en Tessa bleek duidelijk dat esmeralda zeer populair was. En tessa een stuk minder.

Maar echt, zoveel huilbuien dat houd je geen 12 weken vol. Willeke zit hoogstwaarschijnlijk volgende keer bij de genomineerden en dan gaat ze natuurlijk stellen: "Stem mij maar weg"

Mooie woorden van Tessa: "Het moet geen poppetjesbus worden"......

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 21 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
  maandag 21 februari 2000 @ 19:35:00 #3
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_248714
heeft iemand ergens nog een tissue voor mij?
Gewoon lekker
  maandag 21 februari 2000 @ 19:50:00 #4
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_248715
Ja , wat valt er over te zeggen , ik denk dat het tijd word om een paar dokters naar de bus te sturen want ik denk dat die heeel wat werk hebben om ze allemaal te onderzoeken. Ze mogen van mij allemaal opgenomen worden in een gekkenhuis. Wat een stelletje tobbers zeg
pi_248716
Die voice-over he ? Robert ten Brink ? Doet die express alsof hij niet kan voorlezen ? Om de irritatie factor nog hoger te leggen ?
Stumper , maar ja , dat zijn ze allemaal eigenlijk , om te huilen.
  maandag 21 februari 2000 @ 20:40:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_248717
Dat contact met de buitenwereld moet beperkt blijven, dus stuurt SBS6 gewoon twee Bussagiers (jeetje wat een originele woordspeling ) een avond te stappen in Leeuwarden. We worden weer behoorlijk genept door de kommerzielen..........
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')