abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26612
Ik ga binnenkort een keertje stappen in Rotterdam met wat kennissen en die willen me meenemen naar Quasimodo. Kent iemand die tent en zo ja, wat is het voor soort tent?
  donderdag 17 februari 2000 @ 11:44:00 #2
910 Barbie
Graduated Fool
pi_26613
Ja, ik ken het wel, nou ja, kennen...

Ik ben er 1 keer geweest, heel vroeger en toen ben ik wel zoooo ontzettend dronken geworden daar!! Ik heb het erg naar mijn zin gehad toen.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 17 februari 2000 @ 17:38:00 #3
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_26614
Quasimodo,is een piepklein discotheekje,bar/disco in Rotterdam. Best gezellig,maar als jullie eens echt willen gaan stappen moet je even in de Hollywood music hall komen kijken onwijs cool!
Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
pi_26615
Ik ben er al een hele tijd niet geweest, maar 't was "DE" studenten (lees: korpsballen) discotheek van rotterdam, en met een inhoud van plm 1000 man niet piepklein te noemen.

* Pinball heeft in quasi gewoond , vroeger.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_26616
Da's dus echt helemaal nix!

Het is een soort piepkleine bunker. Je stoot je aan alle kanten, en struikelt over alle rot-afstapjes die er zijn.

Sorry.. niet aan te raden

pi_26617
Het was een hele leuke tent, lekkere muziek en prettige sfeer, zeker op donderdagavond. De andere avonden vond ik wat minder. Ik vond er geen Corpsballensfeer hangen trouwens. !

Gewoon een keer gaan kijken, maar niet voor half twaalf aan komen zetten, want dan is het nog helemaal leeg !

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 17 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_4427941
Quasimode is geen Discotheek maar een kleding zaak waar ze party kleding verkopen.

Ze Organiseren wel feesten maar dat is dan in de Rage

maar ik zou niet naar Holywood gaan of je moet van een kinder discotheek houden, maar ok ieder zijn smaak

De Rage is wel vrij klein er gaat max. 350 man in maar het is er wel heel erg gezelig 29 juni organiseer ik daar ook een feest je kan altijd kijken voor informatie op
www.dj-berry.nl

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')