Omdat ik toch even moest vertellen dat xs4all toch wel een hele goede helpdesk heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:39 schreef Jahr00n het volgende:
Als je weet dat het stom is waarom doe je het dan?
Doodsverwensing~!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:41 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij normale reacties plaatsen? Zie de hele tijd kutberichten van jou. Daar hebben we het zelfmoordforum voor: http://www.zelfmoord.nl/forum/
De kaart is niet kapot, de kneus heeft hem verkeerd ingesteld oidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:44 schreef Forcefuzz het volgende:
Wat is er nou weer mis met kpn? Kunnen zij toch niks aan doen dat die kaart kapot gaat
Waarom moest een KPN monteur de DSLAM kaart dan clearen en moet er nu weer een KPN monteur om de DSLAM te fixen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:26 schreef Crank het volgende:
Jammer joh, kruisdraden zitten gewoon op de centrale erin alleen die DSLAM kaart is eruit geklapt na het verlagen van de snelheid.
Dit probleem mag XS4ALL zelf oplossen.
Niet alles wat er op de lijn gebeurd is probleem KPN, het is zelfs zo weten ook niet veel mensen je heb storingsmonteurs van KPN maar die zijn buur van het Infra gebeuren KPN heeft zelf ook een provider kant en daar staan de meeste KPN monteurs los van...
Dat zijn de niet doorgaande storingsmonteurs en staan meestal rechtstreeks in dienst met XS4ALL dat die kaart nu fouten geeft kan KPN niks aan doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:28 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom moest een KPN monteur de DSLAM kaart dan clearen en moet er nu weer een KPN monteur om de DSLAM te fixen?
Oke mischien moet ik je gaan gelovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:32 schreef Crank het volgende:
[..]
Dat zijn de niet doorgaande storingsmonteurs en staan meestal rechtstreeks in dienst met XS4ALL dat die kaart nu fouten geeft kan KPN niks aan doen.
Het is wel altijd makkelijk wijzen zo.
Veel gevallen met ADSL gaat het gewoon fout in de Telco ruimte waar alleen de provider bij kan.
Sorry schatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd. TS: Je gebruikt de topicreport maar ipv verwijzen naar zelfmoord. Je kan ook gelijk vragen om een slotje, een ban en een schop onder je ballen. Maar ik ben lief, dus we gaan weer verder.
Game on.
Dat is helaas een beetje het standaard helpdesk verhaal, en zo gaat het keer op keer mis tussen KPN en de providers, je kan overigens ook weten ook niet veel mensen een verzoek doen voor een DUO onderzoek mocht het probleem lang duren, dan komt er een KPN'er en een monteur van de provider zodoende kunnen ze de telco ruimte en het KPN netwerk helemaal uitzoeken waar het probleem exact zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Oke mischien moet ik je gaan geloven![]()
Maar nog steeds, 3 verschillende helpdesk medewerkers hebben mij gezegd dat ze de stroring melden aan KPN en er iemand van KPN heen sturen![]()
Als die monteurs in dienst zouden staan van xs4all waarom zeggen ze dan niet: we sturen er een monteur naartoe?
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:53 schreef Crank het volgende:
[..]
Weet overigens niet wat je afstand tot de centrale is maar 4Mbit is wel erg schraal woon je op een boerderij?
Hmm ja er zijn mensen die beweren dat je nog wel 10Mbit dan moet kunnen halen maar dan moeten ze dus een adsl kaart gebruiken met weinig klanten erop, een juiste hoofdverdeler naar buiten met goede aders, en in de kast kijken welke aders naar je huis het beste zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:55 schreef Apebeer het volgende:
[..]
JaIk kan je zeggen, de afstand is niet normaal. 4 tot 5 kilometer
Maar de lijn in de grond is verrotquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef Crank het volgende:
[..]
Hmm ja er zijn mensen die beweren dat je nog wel 10Mbit dan moet kunnen halen maar dan moeten ze dus een adsl kaart gebruiken met weinig klanten erop, een juiste hoofdverdeler naar buiten met goede aders, en in de kast kijken welke aders naar je huis het beste zijn.
Dit kunnen ze allemaal meten met een Argus meter volgens mij kan je hier ook een verzoek voor doen.
Ja KPN zegt gewoon dat ze 40 jaar meegaan dat is niet helemaal waar maar het kan een wereld van verschil zijn ader 1 of 2, sommige klanten gaan er soms 3MBit op vooruit omdat ader 1 of sluiting maakte of een rare breuk had.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar de lijn in de grond is verrot![]()
Die ligt er echt al meer dan 30 jaar
Hmm dus wat moet ik doen? XS4ALL bellen en vragen of ze een Argus meting willen doen op de kabelverdeler? En verschillende hoofdverdelers willen proberen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:04 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja KPN zegt gewoon dat ze 40 jaar meegaan dat is niet helemaal waar maar het kan een wereld van verschil zijn ader 1 of 2, sommige klanten gaan er soms 3MBit op vooruit omdat ader 1 of sluiting maakte of een rare breuk had.
Daarom is dat makkelijk te testen in de Kabelverdeler met een argus meter kijken wat daar je snelheid nog is, en door middel van diverse Hoofdverdelers te proberen op de centrale kan je soms nog aardig wat winst eruit halen.
Dat weet ik, vertelde de xs4all medewerker ookalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:06 schreef Crank het volgende:
En oh ja het verhaal van het is vrijdag 5 uur shit me storing wordt pas volgende week opgelost is ook niet waar.
Storingen worden opgelost tussen ca. 7 uur smorgens tot 10 uur s'avonds van maandag tot zaterdag en volgens mij ook nog de zondag.
Tussen 23:00 en 03:00 worden ook nog updates en andere werkzaamheden verricht op de centrale.
Helaas kan dat gedeelte alleen KPN maar volgens mij weet XS4ALL ook wel dat er op 4 a 5 km afstand niet zoveel van je snelheid kan wegvallen wij zitten hier ook op redelijke afstand en haalde 12MBit gewoon klagen of desnoods brief sturen met duidelijk meet rapport.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hmm dus wat moet ik doen? XS4ALL bellen en vragen of ze een Argus meting willen doen op de kabelverdeler? En verschillende hoofdverdelers willen proberen?
Volgens mij ook niet helemaal zo daar is wel een bepaalde lijn in omdat XS4ALL een dochter van KPN is dus meestal volgens mij wel onder de mentaliteit van s'morgens gebeld s'middags opgelost en s'middags gebeld volgende ochtend opgelost.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:08 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat weet ik, vertelde de xs4all medewerker ookal![]()
Maar het duurde eerst ook 2,5 dag voordat er iets aan gedaan werd
Ik woon in Renswoude, ben aangesloten in Overberg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:10 schreef Crank het volgende:
[..]
Helaas kan dat gedeelte alleen KPN maar volgens mij weet XS4ALL ook wel dat er op 4 a 5 km afstand niet zoveel van je snelheid kan wegvallen wij zitten hier ook op redelijke afstand en haalde 12MBit gewoon klagen of desnoods brief sturen met duidelijk meet rapport.
Laatst een storingsbon gezien van XS4ALL 5km afstand berekende snelheid dat de klant moest halen en eerste dagen heeft gehaald 15MBit ADSL2+ zijn de meeste providers nu.
Welke plaats woon je of welk gebied?
Bij mij dus nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:12 schreef Crank het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet helemaal zo daar is wel een bepaalde lijn in omdat XS4ALL een dochter van KPN is dus meestal volgens mij wel onder de mentaliteit van s'morgens gebeld s'middags opgelost en s'middags gebeld volgende ochtend opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |