Ik ga wel samenwonenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:30 schreef wise het volgende:
doorgaans zijn Ikea® kastjes wel goed. Die Ikea® kastjes blijven hangen. Jammer dat het kastje van Ikea® kapot is. Zelfde geldt ook voor het Ikea® service. Dat wordt dus weer een ritje naar Ikea® om Ikea® spullen te kopen.
Gast, wat heb jij voor mokken dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:43 schreef Yozzz het volgende:
Ik kan wel een indicatie geven van de hoeveelheid rotzooi
[ afbeelding ]
En ja: dat is een afgebroken Ikea®-lampje
Ik heb ook van die beertje Paddingtonbekers/mokkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:43 schreef Yozzz het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik twee kleine studentenkamertjes heb, en ik daar als enige plek nog ruimte hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef Neroje het volgende:
Foto's inderdaad!
En waarom ligt het servies in een ophangkast boven je bed?
Edit: foto, woei![]()
Ik vind TS leuk schoeisel hebben voor zo ver ik het kan oordelen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:43 schreef Yozzz het volgende:
[ afbeelding ]
Diesel-schoenen uit Lucca, Italiëquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:24 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik vind TS leuk schoeisel hebben voor zo ver ik het kan oordelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het gloeilampje nog wel heelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:43 schreef Yozzz het volgende:
De pluggen waren 6 cm langquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:55 schreef Basp1 het volgende:
Je hebt gewoon slechte pluggen gebruikt, de rest van de muur staat nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |