Verkapte ik-was-een-rebelse-leerling-postquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha je onderwijzer mag je niet
Ik zou maar meteen stoppen met school
Ik geef niet opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha je onderwijzer mag je niet
Ik zou maar meteen stoppen met school
Beter een rebelse leerling dan een college dropout zoals TSquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Verkapte ik-was-een-rebelse-leerling-post
Jij zou zelfs met een goed handschrift geen voldoendes scorenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef wakajawaka het volgende:
Je leraar is er niet om jou zoek plaatje te ontcijferen jij bengel
Dit is de eerste docente die er echt zoveel moeite mee heeft (in vijf jaar!)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef wakajawaka het volgende:
Je leraar is er niet om jou zoek plaatje te ontcijferen jij bengel
Ik ben bang dat ze dat wel kan lezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zet op het blaadje van je volgende toets: "Fuck you bitch ! "
Dat is ook Engels
fuck youquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Beter een rebelse leerling dan een college dropout zoals TS
Het is leesbaar..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Desunoto het volgende:
Dan moet je maar een leesbaar handschrift ontwikkelen.
TVP voor foto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit vraagt gewoon om een foto van je handschrift
Nee, ik doe daar niet aan. Ik ga wel even kijken of ik een foto van m'n handschrift kan posten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS, plaats eens foto's in je FoBo, dan kan het klaagbaak volk keuren of body language je beter af zal gaan
Al gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ZijnHaar leraarlerares is racistisch, kaart het aan bij meldpunt discriminatie
Arabischquote:
Okay dit is erg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Nee, ik schrijf niet supernetjes, maar ze overdrijft de hele situatie.
Foto:
http://img406.imageshack.us/i/afb090.jpg/
Wat de fuckquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Foto:
Dit D een leasbaar hand)dnift.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Foto:
Op FOL! jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
En nu ontcijferen maar![]()
[ afbeelding ]
hier word ik droevig vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Wat win ik?quote:Zo, ik dacht, laat ik ook eens een bericht op fok! posten in m'n erge handschrift...
Chewbacca_maatschappij
Jo, il dccll, luut il ool...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
in mijn eigen is het en niet erge dus je wint niksquote:
Eige is geen woord, erge wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in mijn eige is het en niet erge dus je wint niks
Het is fout erge=eigenquote:
met 2 keer lezen wist ik wel wat er stondquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Je handschrift lijkt op die van een Turk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Wat de fuckDat is precies mijn handschrift maar dan net iets netter
Dit is een leesbaar handschrift. Dit is aan elkaar geschreven en ook leesbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dit D een leasbaar hand)dnift.
Ergens begrijp ik je lerares wel
Het is dan ook gewoon een Turkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je handschrift lijkt op die van een Turk!
Wat? Voel je je aangesproken als Nederlander zijnde ofzoquote:
Is dat makkelijk te krijgen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Jeej het volgende:
Regel een briefje voor dysgrafie en zeg der dat ze voortaan op kan tiefen met haar onvoldoendes http://en.wikipedia.org/wiki/Dysgraphia.
De ''n'' zit in het lange streepje na de ''e''. normaal is dat streepje korterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah, eigen is dan wel een woord. Alleen ik kon er nergens een n in vinden.
Niet alleen Turken heten Ozan of zien er zo uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat? Voel je je aangesproken als Nederlander zijnde ofzo
Dat bedoel ik ook aapquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet alleen Turken heten Ozan of zien er zo uit.
Mjah inderdaad, ik heb niks twee keer moeten lezen ofzo. Gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Foto:
Dankjewel, eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah inderdaad, ik heb niks twee keer moeten lezen ofzo. Gewoon duidelijk.
testen zijn vast wel te faken als je weet waar je op moet letten. Ik had op een gegeven moment ook een test voor dyslexie waarmee ik als ik had gewild een pas had kunnen halen omdat er bepaalde dingen in gevraagd werden waarvan ik wist hoe een dyslexiepatient ze zou kunnen beantwoorden. Zoals de verbreedde weg ipv van verbrede wegquote:
Hmm toch dénk ik dat je iets meer je best hebt gedaan op dat plaatje dan op de toetsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Foto:
Ik ben een Turkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet alleen Turken heten Ozan of zien er zo uit.
Dat leer je toch gewoon, ik weet niet hoe het is om dyslexie te hebben, maar ik vind het nogal raar dat die fouten niet worden meegerekend bij het vak Nederlands. Er blijft dan niet zoveel over om fout te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef Jeej het volgende:
[..]
testen zijn vast wel te faken als je weet waar je op moet letten. Ik had op een gegeven moment ook een test voor dyslexie waarmee ik als ik had gewild een pas had kunnen halen omdat er bepaalde dingen in gevraagd werden waarvan ik wist hoe een dyslexiepatient ze zou kunnen beantwoorden. Zoals de verbreedde weg ipv van verbrede weg
Nee, ik heb er niet meer m'n best op gedaan. Op de toets schrijf ik wel gehaaster, het is dan soms net iets slordiger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmm toch dénk ik dat je iets meer je best hebt gedaan op dat plaatje dan op de toets
Niet liegen!quote:
Inderdaad! M'n docente zei dat het er niet uitzag, dat geef ik ook toe, maar het is te lezen. Ze gaat nu een kopie maken en die krijg ik mee naar huis om over te schrijven en dan moet ik het opnieuw inleveren. Dit is de eerste en laatste keer dat ik die kans krijg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
zo ziet mijn handschrift er ook uit![]()
terechte klacht dus. want het is prima leesbaar (doch slordig en lelijk)
Ik haat zequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ielmaar je houdt niet zo van Turken?
Ok, je handschrift lijkt op die van iemand die je haat, ik heb medelijdenquote:
Dus dat hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En terechtEen beetje het Byzantijnse bazenrijk ten val brengen
Het is nu niet nodig, ik krijg m'n toets mee naar huis om netjes over te schrijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:22 schreef Penisbaard het volgende:
Dat handschrift is inderdaad prima leesbaar, is er nergens een plek op je school om te klagen?
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is nu niet nodig, ik krijg m'n toets mee naar huis om netjes over te schrijven.
Niet allemaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:30 schreef Ayca het volgende:
Jij hebt echt een kutschool![]()
nou heb ik ook een onleesbaarhandschrift, maar leraren zijn toch meester handschriftontcijferaars?
Was dat maar zo, ze gaat me een kopie meegeven, ze houdt zelf het origineel (hoe gaat ze het vergelijken als ze het niet kan lezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Kan je gewoon alles even nakijken en een paar dingetjes veranderen voor een beter cijfer.
Paar kleine dingetjes veranderen. Valt niet zo op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ze gaat me een kopie meegeven, ze houdt zelf het origineel (hoe gaat ze het vergelijken als ze het niet kan lezen)
Dit D een .....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Foto:
Ik kijk wel of ik iets onopvallends kan verbeterenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Paar kleine dingetjes veranderen. Valt niet zo op.
Bij die testen word/werd je oa. geblinddoekt en moet je een vorm tekenen nadat je het gevoeld hebt. Dus laat dat faken maar zittenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef Jeej het volgende:
[..]
testen zijn vast wel te faken als je weet waar je op moet letten. Ik had op een gegeven moment ook een test voor dyslexie waarmee ik als ik had gewild een pas had kunnen halen omdat er bepaalde dingen in gevraagd werden waarvan ik wist hoe een dyslexiepatient ze zou kunnen beantwoorden. Zoals de verbreedde weg ipv van verbrede weg
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die D is een IS
Je ziet er toch een punt boven.
Wolter Kroes geeft de valse startquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:52 schreef sinadO het volgende:
HET IS DE WIL VAN ALLAH TS!
Aangezien Allah vindt dat vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen geeft ie jou op deze manier een valse start in het leven.
Is dat Turkse humor?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wolter Kroes geeft de valse start
Nee, het heeft helemaal niets met humor te maken, ik moest gewoon aan Wolter Kroes denkenquote:
Gek is dat, dat heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, het heeft helemaal niets met humor te maken, ik moest gewoon aan Wolter Kroes denken
Misschien ben jij iets te krampachtig aan het inburgeren met je Wolter Kroes.quote:
Ik heb dat nummer gewoon te vaak gehoord, daarom moest ik aan Wolter Kroes denken toen je "valse start" zeiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Misschien ben jij iets te krampachtig aan het inburgeren met je Wolter Kroes.
Ik ben een uitzondering.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Meisjes kunnen geen lelijk handschrift hebben
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een onvoldoende voor een Engelse toets, er is niet eens naar de inhoud gekeken. De reden van m'n onvoldoende is m'n handschrift en een paar zinnen heb ik verplaatst met een pijl. Ze vindt m'n handschrift irritant. Vandaag 2e toets Engels gehad en dat ze m'n handschrift irritant vindt, meldde ze pas aan het einde van de nieuwe toets![]()
quote:
Kanker. Moest dat nou echt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:20 schreef o.us het volgende:
TS' handschrift is ook gewoon net als een:
[ afbeelding ]
Waarom edit jequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:20 schreef o.us het volgende:
TS' handschrift is ook gewoon kut net als die van 1000000000 anderen.
Ik ben minder aardig. Vind dat plaatje wel passen hier.quote:
maar jij bent dan ook een turkenhaterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:29 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben minder aardig. Vind dat plaatje wel passen hier.
Ik ben zelf een Turkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een turkenhater
Omdat het smerig isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goedzo en dan nog snap ik niet waarom je dat plaatje hier passend vindt
ik heb vandaag kiymali pide gegetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef TCI het volgende:
ik opeens trek in een turkse pizza na het lezen van dit topic
Sucuklu yumurtaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag kiymali pide gegeten
Ik geloof je niet!quote:
ik een turkse pizza en daarna nog een kapsalonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met pide pakken![]()
en gister dolmacemele biberi
Die heb ik niet, ben hier geborenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
Ozan is een veelvoorkomende naam in Nederland
Laat je turkse paspoort maar eventjes zien dan!
Dus je bent geen turk haha!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:46 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ben hier geboren![]()
Ik heb 't welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:46 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ben hier geboren![]()
Echte Turken schrijven een İquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
TS schrijft i's zonder puntjes erop!!!!
Vandaar je onvoldoende, rascisme was het motiefquote:
Heel veel anderen vinden van niet.quote:
Jij bent een vrouw, dienstplicht niet verplicht. Ik ga niet vechten voor een land waar ik geen fuck om geef en al helemaal niet betalen zodat zij hun spaarpot kunnen vullenquote:
Turkije is Europaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heel veel anderen vinden van niet.Ik ben geen Turk en ook geen Nederlander meer vanaf nu! Hier ben ik Turk en in Turkije een Europeaan
![]()
[..]
Jij bent een vrouw, dienstplicht niet verplicht. Ik ga niet vechten voor een land waar ik geen fuck om geef en al helemaal niet betalen zodat zij hun spaarpot kunnen vullen
Je bent gewoon een kutkaas!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heel veel anderen vinden van niet.Ik ben geen Turk en ook geen Nederlander meer vanaf nu! Hier ben ik Turk en in Turkije een Europeaan
![]()
[..]
Jij bent een vrouw, dienstplicht niet verplicht. Ik ga niet vechten voor een land waar ik geen fuck om geef en al helemaal niet betalen zodat zij hun spaarpot kunnen vullen
in tr kom ik uit duitslandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ze horen gelukkig niet bij de EUquote:
Niet. Alleen dat stukje land die ze van de Grieken hebbenquote:
Nog ergerquote:
Ik ben niet daar geboren, ik woon niet daar en ik ben geen moslim. Genoeg reden om niet te vechten voor Turkije. Fuck dienstplichtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kutkaas!!
En niet willen vechten voor je land maar in eerste instantie wel zeggen dat je turk bent
Dat ken ik ook, mede alaman.quote:
Nogmaals KUTKAAS hehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben niet daar geboren, ik woon niet daar en ik ben geen moslim. Genoeg reden om niet te vechten voor Turkije. Fuck dienstplicht
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Niet. Alleen dat stukje land die ze van de Grieken hebben
Waarom haat je Turken? Heb je moeite met je afkomst?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben niet daar geboren, ik woon niet daar en ik ben geen moslim. Genoeg reden om niet te vechten voor Turkije. Fuck dienstplicht
Maar ik heb wel een Ierse paspoortquote:
Zeg eerlijk, mijn handschrift is toch leesbaar, geen mooi handschrift, maar leesbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Mooi is dat, ik had vroeger iemand in mijn klas zitten die verplicht zijn toetsen op de computer moest maken omdat niemand zijn handschrift kon lezen. Mijn handschrift is ook erg moeilijk te lezen trouwens, maar blijkbaar nog nét acceptabel.
Dat heeft elke turk tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom haat je Turken? Heb je moeite met je afkomst?
Ik dacht dat mijn handschrift slecht was. Oke dat is het ook... maar op een andere manier niet leesbaar. Meer omdat letters in niet uit elkaar te houden zijn. Jij ontwerpt gewoon je eigen alfabet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Het mooist is als ze je herkennen en een uitleg geven over hoe je het kan zien.quote:
Dat wel, maar meisjes horen met sierlijke krulletters te schrijven en met hartjes in plaatsen van punten! Scan van je Engelse opstel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, mijn handschrift is toch leesbaar, geen mooi handschrift, maar leesbaar.
Ik haat ze niet en nee, heb ook geen moeite met mijn afkomst.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom haat je Turken? Heb je moeite met je afkomst?
Nee dat zou er nog moeten bijkomen dat je Amsterdammers haat!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:00 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik haat ze niet en nee, heb ook geen moeite met mijn afkomst.
Die hartjes en krullen gaan er heel nep uitzien bij mijn handschrift.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wel, maar meisjes horen met sierlijke krulletters te schrijven en met hartjes in plaatsen van punten! Scan van je Engelse opstel?
Amsterdamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat zou er nog moeten bijkomen dat je Amsterdammers haat!
Waarom overal "Turkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:00 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik haat ze niet en nee, heb ook geen moeite met mijn afkomst.
Omdat het kan.quote:
Nee, geen dorpen vol vrouwen met korte, pittige kapsels.quote:
Shit dan ben ik een medelander van jouquote:
Ben er niet veel tegengekomen hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee, geen dorpen vol vrouwen met korte, pittige kapsels.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Shit dan ben ik een medelander van jou
Waaromquote:
Poelenburg??quote:
Wil niet rascistisch overkomen maar een grote kans van wel dus aangezien er in Poelenburg toch veel turkse mensen wonen. Maar de Perim ofzo dus hahaquote:
Ik zeg verder niks hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wil niet rascistisch overkomen maar een grote kans van wel dus aangezien er in Poelenburg toch veel turkse mensen wonen. Maar de Perim ofzo dus haha
Jij verdient hier de onvoldoende!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wil niet rascistisch overkomen maar een grote kans van wel dus aangezien er in Poelenburg toch veel turkse mensen wonen. Maar de Perim ofzo dus haha
quote:
Maar ik ben dan ook een buitenlander dus dan mag dat!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij verdient hier de onvoldoende!
Dat is balenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Was alleen laatst op een verjaardag daar in de buurt en toen is mijn fiets gejat
Ja zo erg dat zelfs de politie niet meer durft te komen s'avondsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
kom niet in poelenburg, het is er heel gevaarlijk
Smoesjes, smoesjes. Alsof alleen Nederlanders onze prachtige taal goed mogen beheersen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een buitenlander dus dan mag dat!
Tijd van Oostzaan - Poelenburg oorlogquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo erg dat zelfs de politie niet meer durft te komen s'avonds![]()
Vind het er allemaal wel mee vallen en je kan daar wel lekkere brood halen haha
Dat was wel heel grappig ja, de boeren tegen de buitenlandersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tijd van Oostzaan - Poelenburg oorlog![]()
Ik voel me juist ongeveer het veiligst in poelenburg, in de avond.
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging, ik noteer hem in mijn persoonlijke top-5 forumposts.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef famousje het volgende:
.
Ik kan me de reactie van je lerares wel goed voorstellen. Voor die twee zinnen op je blaadje moest ik me al enigszins focussen, een heel tentamen is gewoon niet meer te doen dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet meer m'n best op gedaan. Op de toets schrijf ik wel gehaaster, het is dan soms net iets slordiger.
Whehe griekje heeft een bril nodigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan me de reactie van je lerares wel goed voorstellen. Voor die twee zinnen op je blaadje moest ik me al enigszins focussen, een heel tentamen is gewoon niet meer te doen dan.
Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:51 schreef Lil.Q94 het volgende:
Geef me die nummer van die lerares ik heb 120 man achter staan we zorge er wel voor dat voldoende krijgt maar er moet ofcurz wel iets tegenover staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |