Maar dan is die nog niet weg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Dan gebruik je je PM toch lekker niet
er wordt duidelijk niet geluisterd naar de klachten..quote:
Jawelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Dan gebruik je je PM toch lekker niet
Open dan een topic in FB. Faalhaas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
er wordt duidelijk niet geluisterd naar de klachten..
[..]
Jawel
Ik sorteer ook altijd mijn pennen en potloden zodat ze paralel aan elkaar en van groot naar klein liggen.. KUN JE NAGAAN HOE STOREND IK DIT VIND!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef Broekpaling het volgende:
Negeren.
Met neger schrijf je dat inderdaad.
Het is een klacht, en als er een modje langskomt die vindt dat het beter in feedback past, dan geeft ie dit topic gewoon een schop..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Open dan een topic in FB. Faalhaas.
ja, nog zoiets.. als je alles verwijdert dan komt het in prullenbak te staan dus ben je er nog niet vanaf..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
91% vol?! Leeg je inbox eerst maar es!
klopt, maar dit is een inbox en geen pmquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
posten van pm staat toch een ban voor?
shit, scherp van jou en dom van mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
klopt, maar dit is een inbox en geen pm
nou, doe er eens wat aan, developerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:11 schreef GlowMouse het volgende:
terechte klacht!
dat kan jij helemaal niet, beetje met mijn eer gaan strijken straksquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zal 'm zometeen verwijderen voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |