Dus dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je 's ochtends komen ben je boos omdat ze je wakker bellen, als ze 's middags komen is er of niemand thuis of je lag net een middagdutje te doen en ze bellen je wakker. Als ze 's avonds komen is het onfatsoenlijk want je gaat toch niet om half 11 de deuren langs voor Unicef en als ze rond etenstijd komen zeuren mensen dat ze net aan 't eten zijn. Collecte lopen is een bitch volgens mij.
Haha ja, ik zou dit zelf nooit willen doen. Hoop chagrijnen die de deur open doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je 's ochtends komen ben je boos omdat ze je wakker bellen, als ze 's middags komen is er of niemand thuis of je lag net een middagdutje te doen en ze bellen je wakker. Als ze 's avonds komen is het onfatsoenlijk want je gaat toch niet om half 11 de deuren langs voor Unicef en als ze rond etenstijd komen zeuren mensen dat ze net aan 't eten zijn. Collecte lopen is een bitch volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik niet, ik geef alleen centjes aan doelen die het waard zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Nu komt hier weer een collectie internetheldenverhalen van hoe stoer mensen wel niet de collectanten hebben geweigerd
Precies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Nu komt hier weer een collectie internetheldenverhalen van hoe stoer mensen wel niet de collectanten hebben geweigerd
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Meerdere collectes in 2 weken? Dan ben je genaaid, want volgens mij mag maar 1 enkel goed doel per 1 (of 2) weken collecteren. In die tijd worden andere vergunningaanvragen voor collectes geweigerd.
Ik heb wel collecte gelopen en de collectes zijn aardig opelkaar afgestemd.quote:
Ze heeft 2 weken geleden kankerfonds gelopen en afgelopen week de nierstichting.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb wel collecte gelopen en de collectes zijn aardig opelkaar afgestemd.
Laatst kwam er dus zo'n troela langs, maar voordat ze iets kon zeggen riep ik "tief op, graftak" en smeet de deur letterlijk tegen haar neus dicht. Daarna lachte ik haar vanachter mijn deur net zolang uit tot ze weg was. Wheheheheheh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:30 schreef Ps2K het volgende:
De deur opendoen met een bebloed keukenmes in je hand. En dan vragen of het belangrijk is want je bent "bezig"
Klopt, ik heb haar ook gegevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Precies.
Mijn vriendin heeft vorige week tussen 17 uur en 18 uur gecollecteerd. Een persoon die niks gaf.
Nee, geen pics van mijn vriendin.
jij doerak!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Salatrel het volgende:
laatst ging de intercom..
<nuon slet> hallo wilt u de deur voor mij open doen?
<ik> wie bent u?
<nuon slet> ik van de nuon
<ik> voor wie komt u?
<nuon slet> voor de heer frederiks
<ik> die woont hier niet, goedenavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |