Ik dacht: 'Laat ik Pieter-utd even voor zijn.'quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Hahaha dat lief dagboek is echt geniaal xD xD
Ja ik dacht, ik doe dat deze keer dus niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:32 schreef Skylark. het volgende:
Herkenbaar.
Daarom moet je altijd als eerste zijn met de dominante rol op je te nemen.
Gelukkig denk ze niet dat je homo bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik doe dat deze keer dus niet.
Maarja, heb daar alweer spijt van, want nu ben ik ineens de zielepoot.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:28 schreef Pieter-utd het volgende:
xD xD
Dat dus. En daar kan ik zo slecht tegen, want opzich is ze dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:16 schreef katerwater het volgende:
Tevens is de zin "ik vind het zo zielig voor je" eigenlijk een manier om je emotioneel superieur te doen overkomen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
HAHA TS WORD WORDT GEPWND DOOR EEN VMBOUNIVERSITEITSSLETJE![]()
~!1`1`!!1
![]()
Ha eindelijk is er een oplettende fokkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef leetzors het volgende:
Gewoon zeggen dat het toetje voldoende is.
Dat zou wel heel nice zijn ja.quote:
HOAX!!! Op de uni zitten geen sletjes alleen maar varkens en lelijke teven!quote:
Oh is dat het? Ik zou toch zweren dat ik een sarcastische ondertoon had aangebracht in het stuk waarbij ik sprak over meerdere meisjes. Ik had zelfs nog een (quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:01 schreef morningstorm het volgende:
verkapt: kijk-mij-eens-stoer-doen-en-geen-gevoelens-voor-een-meisje-hebben-omdat-ik-daar-veels-te-cool-voor-ben topic![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh is dat het? Ik zou toch zweren dat ik een sarcastische ondertoon had aangebracht in het stuk waarbij ik sprak over meerdere meisjes. Ik had zelfs nog een () geplaatst, zodat ook jij het zou kunnen snappen.
Maar gelukkig weet jij mijn OP's beter te doorgronden dan dat ik dat zou kunnen.![]()
Dankje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |