Ja man, k stond te trillen op mn benen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja ik zou maar bang zijn voor de mods hier.
Dat bleek gister al.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:43 schreef Syana het volgende:
[..]
Ja man, k stond te trillen op mn benen.
K ben nogal snel geintimideerd.
Jeweet.
Nou, ken je die nieuwe mod al?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja ik zou maar bang zijn voor de mods hier.
Iets met een S.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, ken je die nieuwe mod al?Hoe heet ze ook alweer...
Volgens mij waren die later.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waren dat niet deJonas Brothers
of kwamen die er later aanhuppelen?
Martkplaats kun je niks vinden neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef ImTheBase het volgende:
Grappig is wel altijd dat ik over moet stappen op Ebay ofzo om die toffe schoenen te regelen, want Nederland is best kut
Marktplaats zit ik sowieso nooit opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Martkplaats kun je niks vinden nee
Ja tegen winkelprijzen.
Ebay is wel wat volwassener wdb
Hehe van mijn 5 paar komen er ook 4 van ebay.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Marktplaats zit ik sowieso nooit oppauperzooi. Ebay is geweldig, ook voor orginele albums en dvd's... goedkoper incl. verzendkosten dan in nederland
kom op hey
Maar qua schoenen zie ik nooit veel tofs in de stad, dus dan kijk ik ff rond en dan check ik ebay, want toen ik mijn schoenen in nederland bij een webshop wou kopen belden ze een halve week later op dat ze ze niet meer hadden, na de bestelling gedaan te hebbenbitchesss
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mannen die hun benen scherenMaar dit is ook niet sexy
Wat moet je dan ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:
Dat is denk ik wel een normale beenbeharing hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat mijn schoenen tof zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat heeft Mark nou weer allemaal lopen spammen op mijn account?
Bijhouden kan ook. Tussenweg, maar soms dan aai je een gozer over zn benen, en dan voelt het net alsof je een hoofd aait.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat moet je dan ?
Die haartjes blonderen zodat je ze niet meer ziet ?![]()
Of toch scheren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |