Goh, die mensen, of dat mens, zou(den) toch blij moeten zijn dat ze van hun huis af kunnen komen. Het staat al heel lang te koop, helemaal voor een betaalbare starterswoning in een grote stad, het staat al leeg... Wat wíllen ze nou?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. te hoog nog
Maandag of dinsdag even een lager tegenbod doen.
Misschien hebben ze geen haast en wachten ze gewoon op een fatsoenlijk bod.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Goh, die mensen, of dat mens, zou(den) toch blij moeten zijn dat ze van hun huis af kunnen komen. Het staat al heel lang te koop, helemaal voor een betaalbare starterswoning in een grote stad, het staat al leeg... Wat wíllen ze nou?
Anders kraak je het maar gewoon hoor.
Dat mag nog niet, Wax .. krakenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, die mensen, of dat mens, zou(den) toch blij moeten zijn dat ze van hun huis af kunnen komen. Het staat al heel lang te koop, helemaal voor een betaalbare starterswoning in een grote stad, het staat al leeg... Wat wíllen ze nou?
Anders kraak je het maar gewoon hoor.
Wie!?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach kom, gewoon doen, met een spandoek en alles. Heb je Phil Spencer al gebeld?
Zou ook nog kunnen, ik weet de situatie ook niet natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geen haast en wachten ze gewoon op een fatsoenlijk bod.
Door al die mensen die daar stonden, of heb je zelf lopen graaien en zo ja: hoeveel sjaaltjes heb je kunnen scoren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:49 schreef MisterO het volgende:
ik heb gister zwaar overdreven hyper lopen doen bij de Bijenkorf:)
het was meer dat ik mensen ging nadoen in hun hyper-graai-gedrag, het was best grappig:p de dwaze dagen zijn zwaaar overratedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Door al die mensen die daar stonden, of heb je zelf lopen graaien en zo ja: hoeveel sjaaltjes heb je kunnen scoren?
Phil Spencer!quote:
en dat beviel zo goed dat je vandaag en morgen ook nog terug gaat voor de volgende ronde ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:49 schreef MisterO het volgende:
Samen met een zekere J.?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:49 schreef MisterO het volgende:
wie?:p mn pauze is voorbij, ik ga maar weer de baas spelen, cu!quote:
Toedeloequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
wie?:p mn pauze is voorbij, ik ga maar weer de baas spelen, cu!
Ja ik wiste cht niet dat je nieuwe vriendje met een J begon, ik ken hem als een andere letterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
wie?:p mn pauze is voorbij, ik ga maar weer de baas spelen, cu!
quote:
Hoe had ik dat moeten weten?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |