uiteraardquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n dingen is Limburgs. Dit zeg ik zo om mezelf niet voor lul te gaan zetten, maar, ja, laat ik het zo samenvatten: kewl.
Wat schattigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij kent het Wanadoo-Wouter-verhaal natuurlijk niet!(kort: ik had problemen met mijn internetverbinding en werd van Wanadoo naar KPN gestuurd en weer terug en weer heen en weer terug, ik was het zat en IK IK IK wilde nu eens boos naar Wanadoo bellen om te zeggen dat ik het zat was en toen was er een Limburgse Wouter die mij helemaal inpakte, ik verbreek de verbinding en denk: kut. Ik heb me laten inpakken en heb nog niet half bereikt wat de bedoeling was). Maar dat is al wel vijf jaar geleden.
En dan is het ook nog in het Nederlands vertaald.quote:
Ooohh zo!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn foto's. Voor een miliseconde ben ik woest, daarna weer een zacht eitje.
Nou, nee, maar doe eens een foto met een blij, vrolijk lachje! Zo van "Haai, ik ben Tha_Erik"! Je lijkt me geen figuur voor zwarte tanden toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik mijn fobo maar leeghalen met al die vreemde hoge verwachtingen die iedereen krijgt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij kent het Wanadoo-Wouter-verhaal natuurlijk niet!(kort: ik had problemen met mijn internetverbinding en werd van Wanadoo naar KPN gestuurd en weer terug en weer heen en weer terug, ik was het zat en IK IK IK wilde nu eens boos naar Wanadoo bellen om te zeggen dat ik het zat was en toen was er een Limburgse Wouter die mij helemaal inpakte, ik verbreek de verbinding en denk: kut. Ik heb me laten inpakken en heb nog niet half bereikt wat de bedoeling was). Maar dat is al wel vijf jaar geleden.
Rode loperquote:
Mijn geluk zoeken...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ga je dan in Rottuhdam doen?
Het was toch Rotterdam he?
neen, ik heb best leuke tanden (en een spleetje tussen mijn twee voorstequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, nee, maar doe eens een foto met een blij, vrolijk lachje! Zo van "Haai, ik ben Tha_Erik"! Je lijkt me geen figuur voor zwarte tanden toch?
Wat een leuke tekst!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan is het ook nog in het Nederlands vertaald.
Mamma Mia
wat een lekkre ve-hent
Maaa-maa
Aaaals je maar een sexbom behent!
Heeeeft hij een grote piemel
houdt hij wel van gefriemel
Maaa-maaa
die goos' wil ik nooit meer kwijhijt...
Ik kan daar maar niet aan wennen.
Die heeft G_E alquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik mijn fobo maar leeghalen met al die vreemde hoge verwachtingen die iedereen krijgt.
Das leuk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rode loper
En veel BN'ers
Geen internationale sterren
Maar er zal wel redelijk wat pers bij zijn denk ik...
Over wie heb je hetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
enough met de slachtofferrol. Of is het zelfkritiek....?
Ach, zo vreemd is het toch niet dat iemand in het echt gewoon anders overkomt dan op internet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nope... had er geen erg in om te vragen of ik een keer mee mocht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das leuk!![]()
heb je de film al gezien tijdens montage?
o, wacht ff, Tennis natuurlijk.quote:
Inge Iepenburg (Martine Hafkampquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij lijkt het best tof om BN'er te zijn omdat je dan gratis naar allerlei leuke feestjes en premieres mag en bevriend kan zijn met allemaal andere BN'ers. Oppervlakkig als ik ben.
Nou, ik moet toegeven dat die foto met dat zwart gedeeltelijk toen ook wel echt geschminkt wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, zo vreemd is het toch niet dat iemand in het echt gewoon anders overkomt dan op internet?En qua foto's, bij jou is toch duidelijk te zien dat je gefotoshopt hebt en niet echt van die donkere wallen onder je ogen hebt.
Misschien is Erik 's nachts wel Gothicquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, zo vreemd is het toch niet dat iemand in het echt gewoon anders overkomt dan op internet?En qua foto's, bij jou is toch duidelijk te zien dat je gefotoshopt hebt en niet echt van die donkere wallen onder je ogen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |