je hebt toch al een vriendje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ontmoet je een redelijk knappe kerel op school, die aardig overkomt en volgens de anderen met je zit te flirten, blijkt hij de inhoud van een stoeptegel te hebben, slechte spelling en dat hij van musicals houdt
Volgens mij is toch wel een beetje bekrompen, KKquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik dat niet doe, en ik muziek heel erg belangrijk vind en als je van musicals houdt dicteert dat soms welke muziek je meer leuk vindtl
Je kunt ook van de ander leren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik dat niet doe, en ik muziek heel erg belangrijk vind en als je van musicals houdt dicteert dat soms welke muziek je meer leuk vindtl
Ik vind Abba zeker leuk, maar ik moet niks van die musical of alles wat gelinkt is aan Mamma Mia, daar moet ik niks van hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij is toch wel een beetje bekrompen, KK
Sowieso zijn er vele soorten musicals enzo, met uiteenlopende genres
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Muil dicht, infantiele handtas
Ik associeer zo'n dingen met mannen van veertig die msn hebben ontdekt.quote:
Zeg, jij ziet er veel te stoer uit voor The Lion King!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind musicals wel leuk. Maar niet allemaal, en ik ben ook niet zo dat ik het over niks anders kan hebben. Maar toen ik de Lion King zag was dat echt heel erg tof en mooi, en ik geloof niet dat dat wijst op slechte muzieksmaak, want het was goede (Afrikaanse) muziek.
Ik vind het meer over je muzieksmaak zeggen als je naar concerten van Bauer of Roelvink of de Toppers gaat dan dat je naar een musical gaat.
Zie je wel Prins, hij vindt je ook stoer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, jij ziet er veel te stoer uit voor The Lion King!
Misschien spreek ik wel de verkeerde musicalmensen, die naar de verkeerde musicals gaan!Alhoewel ik me amper kan heugen wanneer ik iemand voor het laatst over musicals heb gesproken. En om nog meer in te dammen: ik ben zelf wat jaartjes geleden (
) naar Rent geweest en dat wat heel erg leuk. Maar Hairspray en Grease en dat soort dingen trekken mij eigenlijk niet.
![]()
Ik ben echt niet stoerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, jij ziet er veel te stoer uit voor The Lion King!
Zo herkenbaar van ABBA.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vind Abba zeker leuk, maar ik moet niks van die musical of alles wat gelinkt is aan Mamma Mia, daar moet ik niks van hebben.
Arjan Ederveen, helemaal geweldig, maar Hairspray: oh nee. Alleen de naam al.
Zo'n dingen is Limburgs. Dit zeg ik zo om mezelf niet voor lul te gaan zetten, maar, ja, laat ik het zo samenvatten: kewl.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik associeer zo'n dingen met mannen van veertig die msn hebben ontdekt.
Wat bekrompen, Waxquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vind Abba zeker leuk, maar ik moet niks van die musical of alles wat gelinkt is aan Mamma Mia, daar moet ik niks van hebben.
Arjan Ederveen, helemaal geweldig, maar Hairspray: oh nee. Alleen de naam al.
Je valt wel op Limburgersquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n dingen is Limburgs. Dit zeg ik zo om mezelf niet voor lul te gaan zetten, maar, ja, laat ik het zo samenvatten: kewl.
Ik spreek even voor mezelf, zoals altijd, maar ik val meer op Brabanders.. of eigenlijk het accentquote:
Nou, moet je eens hier kijken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben echt niet stoer. Echt gewoon niet. Wel heel leuk
.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik associeer zo'n dingen met mannen van veertig die msn hebben ontdekt.
rode loper? sterren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef Vlarp het volgende:
Morgen gaat trouwens onze Sinterklaasfilm in Premiere in Pathe Tuschinski in Amsterdam
Wat ga je dan in Rottuhdam doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf, zoals altijd, maar ik val meer op Brabanders.. of eigenlijk het accent
Dat zijn foto's. Voor een miliseconde ben ik woest, daarna weer een zacht eitjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, moet je eens hier kijken!Wat een woesteling ben je daar!
Jij kent het Wanadoo-Wouter-verhaal natuurlijk niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |