Het is ook heerlijk uitwaai weer op het momentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon een rondje door de stad maken (camera mee) en kijken of je wat mooie straatfotografie/portretten kan maken.
Informatie... want dat is tegenwoordig heel belangrijk... ook al is het onbelangrijke informatie.quote:
Heb ik al over na zitten denken maar het licht is vandaag niet zo mooi.Zo grijs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon een rondje door de stad maken (camera mee) en kijken of je wat mooie straatfotografie/portretten kan maken.
Geen lucht fotograferen en in zwart/wit. En het kan best zijn dat er niks bij zit wat de moeite waard is, maar je bent het huis uit, je doet iets wat je leuk vindt en het kan altijd nog oefening zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb ik al over na zitten denken maar het licht is vandaag niet zo mooi.Zo grijs.
Zee strand is hier ook wel 3 kwartier vandaan met de auto. Met OV meer dan een uur voor het dichtstbijzijnde (saaie) strand...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens ben ik best wel voorstander van een uitwaai/strandmeetOh wacht, nee, geen meet, want die zijn vervloekt. Jammer dat het strand zo ver is en dan zo duur (in het weekend).
Ik heb met mezelf al afgesproken dat ik bij ieder commentaar in S&W gewoon dik YES HOMO neer ga zettenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Informatie... want dat is tegenwoordig heel belangrijk... ook al is het onbelangrijke informatie.
voortaan ga ik ook overal bij zeggen "no moslim"
Mja, en wie heeft er een fotoshoot buiten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb ik al over na zitten denken maar het licht is vandaag niet zo mooi.Zo grijs.
Uitwaaien! Met een dikke trui / jas aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, en wie heeft er een fotoshoot buiten?
Juist
KOUD!
Dan ben je al op de helft van wat ik moet afreizenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zee strand is hier ook wel 3 kwartier vandaan met de auto. Met OV meer dan een uur voor het dichtstbijzijnde (saaie) strand...
Uitwaaien op het strand is zo fijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uitwaaien! Met een dikke trui / jas aan
Maar ik wil niet alleen
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen lucht fotograferen en in zwart/wit. En het kan best zijn dat er niks bij zit wat de moeite waard is, maar je bent het huis uit, je doet iets wat je leuk vindt en het kan altijd nog oefening zijn.
Ik geloof dat ik in t-shirt moet, en zonder en naakt ............quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uitwaaien! Met een dikke trui / jas aan
O fuck, 't is zelfs meer dan een uur vanaf hier met de busquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uitwaaien op het strand is zo fijn. Ik zou ook wel alleen gaan als ik dichterbij zou wonen
![]()
.
En dat laatste is een probleem, omdat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ontmoet je een redelijk knappe kerel op school, die aardig overkomt en volgens de anderen met je zit te flirten, blijkt hij de inhoud van een stoeptegel te hebben, slechte spelling en dat hij van musicals houdt
Ik dat niet doe, en ik muziek heel erg belangrijk vind en als je van musicals houdt dicteert dat soms welke muziek je meer leuk vindtlquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dat laatste is een probleem, omdat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |