kreeg al de afgelopen 2 weken steeds een telefoontje van een onbekende beller, ik pak op, geen geluid en na 10 secs wordt de verbinding verbroken.
gister werd ik weer gebeld, kreeg ik een of andere mocro aan de lijn, die namens allesoverbesparen.nl belde, en hij sprak op zo'n manier alsof hij mij en mijn ouders kende (niet op een zakelijke manier, maar meer als in een cafe, waar een vent een vrouw wanhopig probeert te versieren, zo van "hey ken ik jou niet ergens van?")
blijkbaar had mijn vader of moeder wat info gewild en moest zich op die site inschrijven

hij zocht mijn vader. vreemd, want die heeft zijn eigen mobiel, en weet niet eens mijn nummer uit zijn hoofd. hoe ze uberhaubt aan mijn nummer komen is mij een raadsel (mijn moeder had zich trouwens ingeschreven)
geen probleem, hij zou nog wel terugbellen. ik zeg dus dat dat niet hoeft, want dit is mijn eigen telefoon.
nu net word ik weer gebeld, wederom stilte aan de andere kant en er wordt weer opgehangen.
10 minuten later wéér gebeld, nu krijg ik een vrouw aan de lijn, die zocht wederom mijn vader. ik had al verwacht dat ze weer zouden bellen, dus heb ze duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was, en dat ik al jaren bij infofilter sta ingeschreven, en nu dus ook op bel-me-niet, en dat ze dus mooi een boete van 100.000 euro kunnen betalen nu, want ik ga beslist een klacht indienen.
Samenvatting vor de luie lezer:
bedrijf belt mij steeds over besparen, terwijl ik van niks weet, en ook in sta geschreven bij bel-me-niet register.
klacht: ouders die willen besparen

klacht 2: bedrijf die mijn nummer belt terwijl ze mijn vader nodig hebben

iemand die weet waar ik een klacht in kan dienen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Adelante op 02-10-2009 09:56:54 (minus subklacht) ]