Eigenlijk had ik dat ding moeten afpakken en recht in zijn gezicht moeten blazen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:31 schreef mime_negert het volgende:
Je had met hem in discussie moeten gaan, win je makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouw of homo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:30 schreef ManianMan het volgende:
Alle blaadjes en andere vieze prul kwamen tegen mij mooie kleding aan,
Maar hij hoeft me toch niet achterna te lopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:35 schreef Netsplitter het volgende:
Je had ook gewoon even kunnen op staan pauper.
Wanneer jij gewoon even was op gestaan zodat die beste man z'n werk normaal kan doen had jij niet hoeven uit te schelden en was hij niet achter je aan gelopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar hij hoeft me toch niet achterna te lopen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer jij gewoon even was op gestaan zodat die beste man z'n werk normaal kan doen had jij niet hoeven uit te schelden en was hij niet achter je aan gelopen.
Maw, het is je eigen rotschuld.
Ze kunnen dat ook 's avonds doen, dat opruimenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:46 schreef Rekkie het volgende:
Zeker een kut gemeente.... met van die pauper inwoners als de TS
Klopt, dan klaag je weer dat ze teveel lawaai maken en jij al met je knuffel in bed lag te slapenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze kunnen dat ook 's avonds doen, dat opruimen
Ach gossie, die ene minuut.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Komop zeg ik zat daar lekker moet ik wat opstaan omdat andere daar troep maken
Maar ze doen het overdag. Waarom? Omdat het kan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze kunnen dat ook 's avonds doen, dat opruimen
Geen mens heeft er last van 10 meter verder staat een disco dus dat geluid kan er ook nog bijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, dan klaag je weer dat ze teveel lawaai maken en jij al met je knuffel in bed lag te slapen
Hoe laat was jij al opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach gossie, die ene minuut.
Jij gaat ver komen in het leven knul.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:35 schreef Netsplitter het volgende:
Je had ook gewoon even kunnen op staan pauper.
6:20quote:
Ah vandaar deze pauper klacht, je bent gewoon een tokkie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Geen mens heeft er last van 10 meter verder staat een disco dus dat geluid kan er ook nog bij
10 weken niks te doen hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
Raap me op![]()
half zes eruit voor een lullig stage_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |