quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:
ik las "vinger in grote snee"![]()
![]()
mn ogen zitten nog half dicht![]()
neu dat niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:19 schreef NikkelCobalt het volgende:
Je moet altijd een vorm van ID bij je hebben, en dan niet in de laptoptas op je werk![]()
Of ga je vanmiddag over de EU grens?
ik ging gister ook slapen met het idee dat ik iets vergeten was. maar ik wist niet watquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:21 schreef E-Norm het volgende:
Toch niet goed genoeg je spulletjes voorbereid
succes en vergeet deze keer niets hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:23 schreef crazy987 het volgende:
en ik ga nog een poging wagen de trein te halen.
deze keer die van 8:47
post straks wel weer
Maar de hamvraag, je had sowieso geen ID bij je dus? Waarom niet???quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
neu dat niet.
maar we gaan ook nog wat drinken met de collega's dusja...
Waarom wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:28 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Maar de hamvraag, je had sowieso geen ID bij je dus? Waarom niet???
En jij moet altijd je ID laten zien dan. Hoe oud ben je net 16?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
neu dat niet.
maar we gaan ook nog wat drinken met de collega's dusja...
neu 19.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En jij moet altijd je ID laten zien dan. Hoe oud ben je net 16?
haha kom ik dus op het werk aan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:27 schreef E-Norm het volgende:
[..]
succes en vergeet deze keer niets he
haha ik haat datquote:
samequote:
ach ik heb me vader weer eens zo gek gekregen om te zoeken.quote:
Beter een grote snee in je vinger dan een grote vinger in je snee of een vinger in je grote snee of een snee in je grote vinger of of of of of ofquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:15 schreef crazy987 het volgende:
wij hebben vandaag zo een leuke middag met collega's, dus ik gisteravond al me tas ingepakt om er zeker van te zijn dat ik me 's ochtends niet hoefde te haasten.
Dus ik 's ochtends douchen/aankleden/ect en rustig om 5 voor acht (trein komt om 12 over 8) op de fiets gestapt. aangezien het maar 5 tot 10 minuutjes fietsen is doe ik rustig aan.
dus opeens ongeveer halverwege... denk ik... waar is me paspoort !!!!kut wetgeving ook.
dus ik terug naar huis gescheurd om te zoeken, tot nu toe nog niet kunnen vinden.
herriner ik me opeens dat ik hem in me laptoptas heb gedaanen die staat nog op het werk
![]()
![]()
Klacht: Trein gemist door falend geheugen
Klacht 2: Fiets is half kapot
Subklacht: Vinger waar grote snee in zit doet nog pijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |