quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:16 schreef basst2005 het volgende:
Kan iemand me toevoegen aan de Fok! wave (indien aanwezig) ? bastiaan85 [at] googlewave.com
Had ik ook een invite voor gehad, jammer dat het nog niet in Nederland is inderdaad,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens ook wel een uitnodiging gekregen voor Google Voice(meteen de eerste dag), maar dat is (nog) niet in Nederland...
wordt ook wel eens tijd dat dat hier komt
die heeft al een invite toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:31 schreef araphor het volgende:
Zojuist heb ik mijn invite ontvangen, zonder dat iemand mij heeft genomineerd. Google stuurt dus nog steeds zelf invites. Helaas heb ik niet de mogelijkheid mensen te nomineren. Sanderrrrr krijgt een invite!
Oeh tof. Een fok! wave :pquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oeh tof. Een fok! wave :p
evil.jo0lz [at] googlewave.com ^^ Pretty please, with sugar on top, add me?
Waar kan je zien of je invites kunt weggeven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef iBenny het volgende:
Ik heb er opeens 2 nieuwe invite mogelijkheden bij
...?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef iBenny het volgende:
Ik heb er opeens 2 nieuwe invite mogelijkheden bij
je bedoelt voor Google Calendar? je zou eens op flogs.nl kunnen kijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaan er agenda's voor series? Ik zou best een mailtje willen ontvangen wanneer Lost weer begint.
edit - hmm, 'calendar for tv', vanavond ff in verdiepen
jakkop kan van de lijst af dus?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef araphor het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een invite, PM me je emailadres maar.
Bedanktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:31 schreef araphor het volgende:
Zojuist heb ik mijn invite ontvangen, zonder dat iemand mij heeft genomineerd. Google stuurt dus nog steeds zelf invites. Helaas heb ik niet de mogelijkheid mensen te nomineren. Sanderrrrr krijgt een invite!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |