Je zou het een duo kunnen noemen aangezien Dinand en zijn maatje iedereen eruit trappenquote:
Okay, maar dan noem je ook meteen de ergste die er is! Met z'n serial killer hoofd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:01 schreef lubje25 het volgende:
Aangezien we over allerlei soorten muziek mogen klagen hier: bands, duo's, zangerts, zangeressen, etc
Wil er iemand aub James Blunt doodvermoorden?
bvd
lubje
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:01 schreef lubje25 het volgende:
Aangezien we over allerlei soorten muziek mogen klagen hier: bands, duo's, zangerts, zangeressen, etc
Wil er iemand aub James Blunt doodvermoorden?
bvd
lubje
Noel Gallagher van (tot augustus) Oasis had zijn huis op Ibiza verkocht omdat James Blunt naast hem kwam wonenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:05 schreef Fragile. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YOEEEE'REEEE BJOETIEFOL!!!!!!!
..
_!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Noel Gallagher van Oasis had zijn huis op Ibiza verkocht omdat James Blunt naast hem kwam wonen. Baas.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Noel Gallagher van (tot augustus) Oasis had zijn huis op Ibiza verkocht omdat James Blunt naast hem kwam wonen. Baas.
geniaal, ja. Gebruik ik ook geregeld om mijn anti-james-blunt campagne kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Noel Gallagher van (tot augustus) Oasis had zijn huis op Ibiza verkocht omdat James Blunt naast hem kwam wonen. Baas.
wtf, ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik wil zeker weten dat het goed gebeurt!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
dat is een pleonasme lubje25
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:59 schreef Crutch het volgende:
Zonder Dinand zou het nog wel wat kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |