FOK!forum / Klaagbaak / T-mobile haat
#ANONIEMvrijdag 2 oktober 2009 @ 00:55
Ik haat T-mobile omdat:

1) Ik slecht bereik heb in mijn eigen huis
2) Waardeloze service: voor het slechte bereik zou ik korting krijgen volgens de arrogante baliemedewerker en zouden ze mij hierover bellen: ... dit hoef ik vast al niet meer uit te leggen... ik zit al 3 weken te wachten
2) de rij (in Utrecht) altijd zo lang is dat je de volgende keer wel twee keer nadenkt als je er weer heen gaat om te klagen
3) Ze al maanden via de website beloven om een je informatie te verschaffen over je belminuten... dit is al 6 maanden uit de lucht door 'werkzaamheden'
4) ze kosten in rekening brengen zoals aansluitkosten die ik bij mijn abonnement niet zou hoeven betalen...ze proberen je gewoon te naaien

Kortom T-mobile moet DOOD

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2009 01:08:44 ]
Fragile.vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:58
Nee, al die andere keuzes naast t-mobile zijn lekker

Sinds de Iphone beschikbaar is, verafschuwt iedereen het..
Pornostervrijdag 2 oktober 2009 @ 01:00
bereik: In Rotterdam hier geen last van...
Gevalletje belstatus heb ik al menig t-mobile medewerkert mee lastig gevallen
Agiathvrijdag 2 oktober 2009 @ 01:02
die belstatus doet het weer op de iphone dacht ik
#ANONIEMvrijdag 2 oktober 2009 @ 01:03
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 01:02 schreef Agiath het volgende:
die belstatus doet het weer op de iphone dacht ik
Ik heb geen Iphone, jammergenoeg
Ik dacht trouwens dat via de klantenservicelijn ze je belminutten niet wilden doorgeven

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2009 01:03:44 ]
VinceOpHetWittePaardvrijdag 2 oktober 2009 @ 07:18
Tringg.nl = een verademing. Onbeperkt bellen/sms voor 24,95 per maand. Prima klantenservice ook!
marcel-ovrijdag 2 oktober 2009 @ 08:03
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 07:18 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Tringg.nl = een verademing. Onbeperkt bellen/sms voor 24,95 per maand. Prima klantenservice ook!
da's net zo iets als" Tokking Toe Mie"
Netsplittervrijdag 2 oktober 2009 @ 08:10
Werkelijk nergens last van met T-Mobile.
Belstatus werkt idd weer via iPhone.
marcel-ovrijdag 2 oktober 2009 @ 08:16
Ik heb trouwens ook nergens last van.
Het enige waar ik me aan erger is de slechte H/G3 dekking, dat primitieve gprs begint me nu de keel uit te hangen
Eva4Evahvrijdag 2 oktober 2009 @ 08:33
Hier een mede t-mobile hater Ik zit deze maand al ver over m'n belminuten heen, eigen schuld natuurlijk, dat ik dan niet meer kan bellen, soit. Maar nu kan ik ook niet meer gebeld worden (wtf?). Ik kan ook niet meer smsen terwijl ik nog dik 60 smsjes over heb. Plus: ik ontvang ze óók niet! Voordat ik over m'n belminuten heen zit ( ), heb ik ook slecht bereik. Ik ga vanmiddag naar die winkel om even flink stampij te maken want ik ben nu totaal afgesloten van de buitenwereld, en dat terwijl ik zondag jarig ben en er morgen allemaal mensen langskomen
Netsplittervrijdag 2 oktober 2009 @ 08:36
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Eva4Evah het volgende:
Hier een mede t-mobile hater Ik zit deze maand al ver over m'n belminuten heen, eigen schuld natuurlijk, dat ik dan niet meer kan bellen, soit. Maar nu kan ik ook niet meer gebeld worden (wtf?). Ik kan ook niet meer smsen terwijl ik nog dik 60 smsjes over heb. Plus: ik ontvang ze óók niet! Voordat ik over m'n belminuten heen zit ( ), heb ik ook slecht bereik. Ik ga vanmiddag naar die winkel om even flink stampij te maken want ik ben nu totaal afgesloten van de buitenwereld, en dat terwijl ik zondag jarig ben en er morgen allemaal mensen langskomen
Dus omdat jij een mongooltje bent die meteen z'n beltegoed enzo er door heen jast is T-Mobile crap en ga jij stampij maken in een winkel???
ColtZ40vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:37
Nog niks verandert dus.....

Ben niet bereikbaar
AlligatorNLvrijdag 2 oktober 2009 @ 08:37
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Eva4Evah het volgende:
Hier een mede t-mobile hater Ik zit deze maand al ver over m'n belminuten heen, eigen schuld natuurlijk, dat ik dan niet meer kan bellen, soit. Maar nu kan ik ook niet meer gebeld worden (wtf?). Ik kan ook niet meer smsen terwijl ik nog dik 60 smsjes over heb. Plus: ik ontvang ze óók niet! Voordat ik over m'n belminuten heen zit ( ), heb ik ook slecht bereik. Ik ga vanmiddag naar die winkel om even flink stampij te maken want ik ben nu totaal afgesloten van de buitenwereld, en dat terwijl ik zondag jarig ben en er morgen allemaal mensen langskomen
Verkapte ik-ben-een-tmobile-hater-die-zondag-jarig-is post
Salatrelvrijdag 2 oktober 2009 @ 08:58
vol 3g gereik ik mijn huisje

T-mobile
ColtZ40vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:59
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef Salatrel het volgende:
vol 3g gereik ik mijn huisje

T-mobile
Lekker belangrijk. Wifi
Salatrelvrijdag 2 oktober 2009 @ 09:03
wifi

nog nooit zon pauper verbinding gehad. in mijn huis ligt gewoon dikke gigabit lan jewtz
ColtZ40vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:05
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:03 schreef Salatrel het volgende:
wifi

nog nooit zon pauper verbinding gehad. in mijn huis ligt gewoon dikke gigabit lan jewtz
is veel sneller dan 3G.
AlligatorNLvrijdag 2 oktober 2009 @ 09:06
Ik wou net zeggen, WiFi op de telefoon is veel sneller dan welke 3G verbinding ook
Netsplittervrijdag 2 oktober 2009 @ 09:07
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:03 schreef Salatrel het volgende:
wifi

nog nooit zon pauper verbinding gehad. in mijn huis ligt gewoon dikke gigabit lan jewtz
Heb jij een RJ-45 connector op je foon dan??
marcel-ovrijdag 2 oktober 2009 @ 11:22
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:05 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

is veel sneller dan 3G.
de meeste foons(zelfs de nieuwe) gaan niet sneller dan 1 a 2 mbit via wifi omdat de beelden gewoonweg niet sneller gerenderd kunnen worden door explorer(e/d)
en daarbij zijn de batterijen TE snel leeg met wifi
Proximovrijdag 2 oktober 2009 @ 13:55
Eens, tyf provider... hoe kom ik hier van af...
Netsplittervrijdag 2 oktober 2009 @ 14:00
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Proximo het volgende:
Eens, tyf provider... hoe kom ik hier van af...
Contract afkopen en klaar.
wisevrijdag 2 oktober 2009 @ 14:02
zit er al 6 jaar ofzo. Nooit problemen gehad
star_gazervrijdag 2 oktober 2009 @ 14:07
Ze moeten mijn nummer goddomme eens rap gaan omzetten En de 3G ontvangst is inderdaad bagger.
Skonkvrijdag 2 oktober 2009 @ 14:09
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:55 schreef visje84 het volgende:
Ik haat T-mobile omdat:

1) Ik slecht bereik heb in mijn eigen huis
2) Waardeloze service: voor het slechte bereik zou ik korting krijgen volgens de arrogante baliemedewerker en zouden ze mij hierover bellen: ... dit hoef ik vast al niet meer uit te leggen... ik zit al 3 weken te wachten
2) de rij (in Utrecht) altijd zo lang is dat je de volgende keer wel twee keer nadenkt als je er weer heen gaat om te klagen
3) Ze al maanden via de website beloven om een je informatie te verschaffen over je belminuten... dit is al 6 maanden uit de lucht door 'werkzaamheden'
4) ze kosten in rekening brengen zoals aansluitkosten die ik bij mijn abonnement niet zou hoeven betalen...ze proberen je gewoon te naaien

Kortom T-mobile moet DOOD
Al deze klachten ook zelf gehad.
Bonusklacht: T-Mobile laat op alles wat ze hebben hun naam achter.
Op de telefoon zelf staat T-mobile, je ringtone is van T-mobile, je screensaver is T-mobile enz.
Skonkvrijdag 2 oktober 2009 @ 14:11
Oh, en MyFaves.
WTF doet het nou eigenlijk?
JimmyWoohvrijdag 2 oktober 2009 @ 15:55
Moet iedere maand trouw 54,90 aftikken.

2 jaars abbonement, HTC TyTnII waar ik al 100 euro voor betaald heb.
leetzorsvrijdag 2 oktober 2009 @ 16:00
T-Mobile
Janpietklaasvrijdag 2 oktober 2009 @ 16:19
Bij het openen van dit topic dacht ik: GVD IDD, ik kan ook me belminuten al 2 maanden niet checken, waardoor ik voorzichtiger met me belminuten om ging. Maar nu keek ik net en het werkte weer, maar nu heb ik 300 belminuten ofzo over . Godverdomme voor niks weinig zitten bellen.
nsfwvrijdag 2 oktober 2009 @ 18:09
T-mobile is relaxed. Altijd als ik m'n contract moet verlengen ben ik weer een half uurtje aan het onderhandelen. Maar meestal kom ik er wel vanaf met een goede deal... :-)
#ANONIEMzaterdag 3 oktober 2009 @ 02:13
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:19 schreef Janpietklaas het volgende:
Bij het openen van dit topic dacht ik: GVD IDD, ik kan ook me belminuten al 2 maanden niet checken, waardoor ik voorzichtiger met me belminuten om ging. Maar nu keek ik net en het werkte weer, maar nu heb ik 300 belminuten ofzo over . Godverdomme voor niks weinig zitten bellen.
Het werkt
Ik zie het net.....
FCZwolleZuidzaterdag 3 oktober 2009 @ 02:25
Nog nooit problemen gehad met t-mobile op de belstatus na dan. Maar dat had je vroeger ook niet en nu is iedereen ineens afhankelijk van... Gewoon niet te veel bellen en anders neem je toch lekker pre-paid.
star_gazerzaterdag 3 oktober 2009 @ 03:13
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 02:25 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Maar dat had je vroeger ook niet en nu is iedereen ineens afhankelijk van...
Dat is natuurlijk een non-argument. Moet je opletten wat er gebeurt als internet uitvalt. Had je vroeger ook niet, maar reken maar dat de economie in elkaar flikkert als dat gebeurt.
FCZwolleZuidzaterdag 3 oktober 2009 @ 04:57
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 03:13 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een non-argument. Moet je opletten wat er gebeurt als internet uitvalt. Had je vroeger ook niet, maar reken maar dat de economie in elkaar flikkert als dat gebeurt.
Ook zo'n goede vergelijking internet vs. belstatus Het gaat er om dat je 3 jaar geleden nog helemaal geen belstatus had. Toen was er wel internet. Toen zeurde er niemand over "help de site doet het niet en ik kan niet kijken hoeveel minuten ik kan bellen".
TC03zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:19
De iPhone moet met Vodafone beschikbaar komen. T-Mobile zuigt.
Pisces29zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:38
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:19 schreef Janpietklaas het volgende:
Bij het openen van dit topic dacht ik: GVD IDD, ik kan ook me belminuten al 2 maanden niet checken, waardoor ik voorzichtiger met me belminuten om ging. Maar nu keek ik net en het werkte weer, maar nu heb ik 300 belminuten ofzo over . Godverdomme voor niks weinig zitten bellen.
Maak daar maar een maand of 4 van, met die belstatus. Nu werkt het na al die maanden eindelijk weer.
no1uknowzaterdag 3 oktober 2009 @ 08:48
Belstatus op My T-Mobile doet het weer lamlul, en het heeft er geen 6 maanden uitgelegen.
gebrokenglaszaterdag 3 oktober 2009 @ 10:46
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:55 schreef visje84 het volgende:
2) de rij (in Utrecht) altijd zo lang is dat je de volgende keer wel twee keer nadenkt als je er weer heen gaat om te klagen
Drukte in de winkel is een goed teken. Jij gaat toch ook alleen maar eten in restaurants die vol mensen zitten?
PIBzaterdag 3 oktober 2009 @ 10:54
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:11 schreef Skonk het volgende:
Oh, en MyFaves.
WTF doet het nou eigenlijk?
Je belt en smst met vijftig procent korting naar je vijf Faves, jouw vijf beste vrienden.
Palomarzaterdag 3 oktober 2009 @ 11:03
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:07 schreef star_gazer het volgende:
Ze moeten mijn nummer goddomme eens rap gaan omzetten En de 3G ontvangst is inderdaad bagger.
Idem hier, probeer al 2 maanden om mijn nummer over te zetten. Formulier al 2 keer opnieuw verstuurd, maar nog steeds zeggen ze dat ze niks binnen hebben gekregen. Nog nooit zulke prutsers meegemaakt.

Verder vind ik het bereik ook matig. In het treintraject dat ik regelmatig rij heb ik praktisch het hele stuk geen 3G en ook een gedeelte zelfs helemaal geen bereik. Ook op andere locaties valt het me op. Was met KPN echt stukken beter.
Skonkzaterdag 3 oktober 2009 @ 11:49
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 10:54 schreef PIB het volgende:

[..]

Je belt en smst met vijftig procent korting naar je vijf Faves, jouw vijf beste vrienden.
50 procent korting tegenover wat?
#ANONIEMzaterdag 3 oktober 2009 @ 22:48
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 03:13 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een non-argument. Moet je opletten wat er gebeurt als internet uitvalt. Had je vroeger ook niet, maar reken maar dat de economie in elkaar flikkert als dat gebeurt.
Idd... daarnaast heeft vroeger er niks mee te maken. Je tekent een contract en jij belooft te betalen in ruil daarvoor bieden zij jou een service. En dat die service nou toevallig inhoud dat je je minuten kan checken is gewoon iets dat ze je aanbieden en kan je uiteindelijk laten besluit om een contract te tekenen.... ik kan toch ook niet plotseling maar even stoppen met betalen... wedden dat ze dan wel snel zijn met een incassobureau
#ANONIEMzaterdag 3 oktober 2009 @ 22:50
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Drukte in de winkel is een goed teken. Jij gaat toch ook alleen maar eten in restaurants die vol mensen zitten?
Ja, het is net als een restaurant waar ze je een maaltijd aanbieden voor 5 euro... lijkt als een goede deal, maar vervolgens moet je wel iedere dag voor het komende jaar bij ze komen eten. Ofwel... het lijkt wel zo mooi, maar die mensen staan gewoon in de rij omdat ze OF weinig geld hebben en t-mobile is nu eenmaal goedkoop ( wat dat betreft spelen ze wel weer lekker in op de recessie) OF ze hebben in de gaten dat ze genaaid worden en balen dat ze dat papiertje hebben getekend...
YuckFouzaterdag 3 oktober 2009 @ 23:22
WTF is belstatus??
vogeltjesdanszondag 4 oktober 2009 @ 00:11
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 07:18 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Tringg.nl = een verademing. Onbeperkt bellen/sms voor 24,95 per maand. Prima klantenservice ook!
Zit daar ook frietsaus bij?
FCZwolleZuidzondag 4 oktober 2009 @ 01:02
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:22 schreef YuckFou het volgende:
WTF is belstatus??
Ja dat kennen jullie daar nog niet in 1998...
YuckFouzondag 4 oktober 2009 @ 01:14
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:02 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ja dat kennen jullie daar nog niet in 1998...

Ik heb KPN zakelijk en nog nooit iets van belstatus gezien vandaar mn vraag.....
star_gazerzondag 4 oktober 2009 @ 20:56
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zit daar ook frietsaus bij?
nee, gogo's
Opperkwalzondag 4 oktober 2009 @ 20:59
Ik lift mee, T-mobile is echt kut.