Ik heb geen Iphone, jammergenoegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:02 schreef Agiath het volgende:
die belstatus doet het weer op de iphone dacht ik
da's net zo iets als" Tokking Toe Mie"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:18 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Tringg.nl = een verademing. Onbeperkt bellen/sms voor 24,95 per maand. Prima klantenservice ook!
Dus omdat jij een mongooltje bent die meteen z'n beltegoed enzo er door heen jast is T-Mobile crap en ga jij stampij maken in een winkel???quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Eva4Evah het volgende:
Hier een mede t-mobile haterIk zit deze maand al ver over m'n belminuten heen, eigen schuld natuurlijk, dat ik dan niet meer kan bellen, soit. Maar nu kan ik ook niet meer gebeld worden (wtf?). Ik kan ook niet meer smsen terwijl ik nog dik 60 smsjes over heb. Plus: ik ontvang ze óók niet! Voordat ik over m'n belminuten heen zit (
), heb ik ook slecht bereik. Ik ga vanmiddag naar die winkel om even flink stampij te maken want ik ben nu totaal afgesloten van de buitenwereld, en dat terwijl ik zondag jarig ben en er morgen allemaal mensen langskomen
![]()
![]()
Verkapte ik-ben-een-tmobile-hater-die-zondag-jarig-is postquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Eva4Evah het volgende:
Hier een mede t-mobile haterIk zit deze maand al ver over m'n belminuten heen, eigen schuld natuurlijk, dat ik dan niet meer kan bellen, soit. Maar nu kan ik ook niet meer gebeld worden (wtf?). Ik kan ook niet meer smsen terwijl ik nog dik 60 smsjes over heb. Plus: ik ontvang ze óók niet! Voordat ik over m'n belminuten heen zit (
), heb ik ook slecht bereik. Ik ga vanmiddag naar die winkel om even flink stampij te maken want ik ben nu totaal afgesloten van de buitenwereld, en dat terwijl ik zondag jarig ben en er morgen allemaal mensen langskomen
![]()
![]()
is veel sneller dan 3G.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:03 schreef Salatrel het volgende:
wifi
nog nooit zon pauper verbinding gehad. in mijn huis ligt gewoon dikke gigabit lan jewtz
Heb jij een RJ-45 connector op je foon dan??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:03 schreef Salatrel het volgende:
wifi
nog nooit zon pauper verbinding gehad. in mijn huis ligt gewoon dikke gigabit lan jewtz
de meeste foons(zelfs de nieuwe) gaan niet sneller dan 1 a 2 mbit via wifi omdat de beelden gewoonweg niet sneller gerenderd kunnen worden door explorer(e/d)quote:
Contract afkopen en klaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Proximo het volgende:
Eens, tyf provider... hoe kom ik hier van af...
Al deze klachten ook zelf gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:55 schreef visje84 het volgende:
Ik haat T-mobile omdat:
1) Ik slecht bereik heb in mijn eigen huis![]()
2) Waardeloze service: voor het slechte bereik zou ik korting krijgen volgens de arrogante baliemedewerker en zouden ze mij hierover bellen: ... dit hoef ik vast al niet meer uit te leggen... ik zit al 3 weken te wachten![]()
2) de rij (in Utrecht) altijd zo lang is dat je de volgende keer wel twee keer nadenkt als je er weer heen gaat om te klagen![]()
3) Ze al maanden via de website beloven om een je informatie te verschaffen over je belminuten... dit is al 6 maanden uit de lucht door 'werkzaamheden'![]()
4) ze kosten in rekening brengen zoals aansluitkosten die ik bij mijn abonnement niet zou hoeven betalen...ze proberen je gewoon te naaien![]()
Kortom T-mobile moet DOOD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |