Als ik TS was geweest had ik de prof (of wie er dan ook iets aan het vertellen was in de collegezaal) gezegd : Ik blijf vriendelijk zitten omdat ik de stof wil volgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:41 schreef morningstorm het volgende:
TS had vandaag gezellig college met 200 andere mensen, TS zat helemaal vooraan.
De akoestiek van de zaal was goed, en toen kreeg TS last van een 30 minuut durende hik waar niets maar dan ook niets tegen te doen viel.
TS werd vriendelijk verzocht op te rotten omdat TS de les stoorde
Klacht: hikken in een doodstille collegezaal.
Hoesten is ook vervelendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:47 schreef IHVK het volgende:
hm begrijpelijk.
Ik had een keer meegemaakt dat een lerares boos werd op iemand die aan het hoesten was. Dat vond ik weer overdreven.
Hielp niet, en op me kop gaan staan met een glas waterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:49 schreef IkBenOzan het volgende:
Heeeel diep inademen en voor 10seconden inhouden.
Maar als je de college niet can volgen vanwege wat gehik(of gehoest) ben je best triest moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Hoesten is ook vervelend![]()
Rond deze periode zit de helft van de klas ook weer te hoesten en kuchenVerschrikkelijk, houdt je hoest gewoon in. Dat doe ik toch ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:00 schreef Fragile. het volgende:
Zorg dan dat je hoestpastilles of zuurtjes bij je hebt net als ik!
Ik kan me nog iets herhinderen van een paar jaar terug: Mijn neef ging trouwen, en midden in die doodstille kerk zat ik steeds voorin te hoesten (wel een half uur lang), toen ik pepermuntjes kreeg aangeboden werd het alleen maar erger. Al die mensen achter me geïrriteerd natuurlijk..
Ongeveer het beschamendste wat ik heb meegemaakt.
Daarom kan je beter achterin zitten, ipv helemaal voorin, en dat je die walk of shame moet meemaken als je de collegezaal wordt uitgekickt, er wordt nog net niet BOE-geroepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:13 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Daarom kan je beter achterin zitten, ipv helemaal voorin, en dat je die walk of shame moet meemaken als je de collegezaal wordt uitgekickt, er wordt nog net niet BOE-geroepen
TS had een kutdag ja? en nu moet TS even zijn frustratie uiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:16 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Walk of shame in een collegezaal
En noem jezelf niet te vaak TS, dan gaan users je pesten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:18 schreef morningstorm het volgende:
[..]
TS had een kutdag ja? en nu moet TS even zijn frustratie uiten.
Hey, wow, ik voelde gewoon met je meequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:18 schreef morningstorm het volgende:
[..]
TS had een kutdag ja? en nu moet TS even zijn frustratie uiten.
doel bereiktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:20 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Hey, wow, ik voelde gewoon met je meesheesh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |