Heb je een beschrijving, dan gaan we die hoer opzoeken en in haar slaap slaan met fatboys die vol sinasappels zitten!quote:
Misschien was ze de zitzak.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef Labrador1974 het volgende:
Was het je nou te doen om die zitzak of om haar
Had mij kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef Gapert44 het volgende:
Maar net niet helemaal.
Stond ik gisteren dus op een studie experience beurs voor m'n werk, wat te promoten en mensen te informeren. Best leuk nog voor de verandering. Aan het einde van de dag werden er door de beurs organisator Fatboy zitzakken uitgedeeld d.m.v. een loterij. Ik kreeg van naburige standhouders extra lootjes, waardoor ik in totaal 6 lootjes in mijn bezit had. Mooi.
Toen ik naar het podium liep, richting de loterij, liep naast mij een erg spontane studente van een andere beursstand. Ze had zelf 1 lootje en ze zag dat ik er 6 had. Dat vond ze niet zo eerlijk, ze stelde voor dat we de zitzak zouden delen met elkaar, als één van ons hem zou winnen. Beetje gekletst enzo, uiteindelijk gaf ik haar al mijn lootjes op voorwaarde dat we de zitzak bij haar een keer zouden delen. Ze maakte het nog (veel) leuker met haar voorstel dat we dan s'avonds iets lekkers zouden gaan eten, drinken, en de volgende ochtend zou ik ontbijt van haar krijgen. Een beter voorstel had niet gekund!
Winnen we dus uiteindelijk helemaal géén zitzak, ben ik zo stom om niet eens haar naam of tel. nummer te vragen, en loop ik dus heel droog weer terug naar onze stand...
Die zien we nooit meer.... terugLoop er al een dag lang van te balen. En dan nog had ze me waarschijnlijk gewoon gefopt. Tjonge. Dat is dus mijn klacht. Doe er iets aan a.u.b.
Dat vond ik dus ook, zeker omdat dat niet zo heel vaak zo mooi spontaan gebeurd. Des te meer balen dat het zo faalt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel een mooie move hoor TS
Da's ook niet zo complimenteus naar je moeder toequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wacht maar joh...
mn pa zegt altijd "boven de 40 krijg je vanzelf een zitzak"
Of een fatboy over haar buik vasthouden en haar slaan met fatboykussens. Net zoals in Full Metal Jacket, maar dan anders!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heb je een beschrijving, dan gaan we die hoer opzoeken en in haar slaap slaan met fatboys die vol sinasappels zitten!
Is een beetje lastig om d'r te gaan zoeken, daar zitten vanuit mijn werkgever wat regeltjes aan verbonden die dat vrijwel onmogelijk maken. En de kans dat ze mij gaat zoeken is denk ik ook kleinquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:06 schreef Adelante het volgende:
Voor welke beursstand werkte zij, dan kun je toch wel e.e.a. achterhalen? Maar misschien is dat ook niet meer nodig, omdat ze vanmorgen al op de zitzak is geworden met de uiteindelijke winnaar?
Uhuh... maar ik weet zeker dat mensen hier op Fok het beter hadden gedaan. Daarom dat ik dus ook hier terecht ben gekomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef Bowlingbal het volgende:
Ze nodigt je trouwens praktisch uit voor een date, en dan doe je nog niets!? Dude!
Je mag haar heus wel zoeken van je werkgevert, je durft gewoon nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef Gapert44 het volgende:
[..]
Is een beetje lastig om d'r te gaan zoeken, daar zitten vanuit mijn werkgever wat regeltjes aan verbonden die dat vrijwel onmogelijk maken. En de kans dat ze mij gaat zoeken is denk ik ook klein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |