Ik geef pas het nummer van mijn mobiel aan mensen nadat ze akkoord zijn gegaan met de eis dat ze deze niet mogen doorgeven aan anderen. Ik heb er namelijk de pest aan om berichten te ontvangen van mensen die ik totaal niet ken.
Tot hier toe alles goed, en nooit last gehad van onbekende nummers. Nu is er toch één gozer die het nummer heeft doorgegeven. Iemand die ik al jaren niet meer heb gezien en die dus ook al lang uit mijn adresboek getieft is. (kan hem dus ook niet even bedanken voor zijn barmhartelijke daad

) Krijg ik de volgende SMS van een onbekend nummer: 'ben jij een maat van x?' (waarbij x staat voor die oude kennis die ik al jaren niet meer heb gehoord dus)
Wat verwacht hij/zij nou? Dat ik serieus ga antwoorden?

Als hij/zij mij had gebeld had ik opgenomen, maar aan onbekende nummers die mij SMS'en heb ik de pest. Je weet nooit wie er écht achter dat klotenummer zit.

Voor mij hoeft dat niet -> Delete.
Klacht: Mensen die jouw nummer doorgeven aan mensen die je helegaar niet kent terwijl ze beloven dat ze hem niet door zullen geven

Sub-klacht: Die gozer(in) die stuurde moet dus wel mijn nummer hebben gevraagd aan die oude kennis -> Mensen die proberen vrienden te maken door mensen die ze zelf niet kennen berichten te gaan sturen
[ Bericht 0% gewijzigd door smiksmaksmek op 01-10-2009 22:15:21 ]