Done.quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef mrien het volgende:
Mag er in de topictitel van Het Grote Draag Meeting Topic! #2 - 10 Nov. Emmen iets staan van Noordelijkse meet 10 november in Emmen?
Thx
oh ik reageer hier dan nog maar even ipv in het baby topicquote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Lois het volgende:
Owja over het lijstje in de OP. Het zal wat meer aanpassing van ons vergen om die nu goed in de gaten te houden, maar als we iets missen of verkeerd doen stuur dan even een PM aan OUD en we fixen het zsm.
Ow ik zie nu al "wat jammer" reacties![]()
Naja we proberen het gewoon even oke? Blijkt het over een week of 2 niks te zijn maken we het weer ongedaan en hebben we het toch geprobeerd.
Is goed danquote:Op zondag 1 november 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Dat mag je toch wel zeggen?
Volgens mij kan je daar prima zeggen dat jij dit en dit advies gekregen hebt en dat je het fijn/niet fijn vindt dat jouw cb zo vooruitstrevend is in de adviezen ipv te blijven hangen in de mainstream.
OID?
En nu heb ik al weer spijt dat ik di epost over de gulden middenweg ook weg heb gehaald, want dat wat jij zegt is nooit gezegd. Ja, er zijn er altijd 1 of 2 die fanatieker zijn dan anderen, maar dat heb je ook in het bv topic, het rapley topic, het hapjes topic en het weetikveel topic.
Mss dat ik een post te veel heb weg gehaald dan, maar dat was hooguit omdat ik het gevoel had dat die nog was in het kader van de disfcussie van wat wel en niet hoort of mag daar dan dat het gewoon een post was van 'hey, wat mij nou toch laatst gebeurde bij het CB...'
Ik heb echt al 3x op mijn handen gezeten om niet iets terug te posten als 'een baby slaapt juist beter met een beetje deining'quote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou...
Ik vind wel dat het wel een keer klaar mag zijn met echt heel erg kritisch gezeik en constant ge-emmer over 'kan je dan wel neuken' etc. etc.
Maar goed, dat zal zich vast nog wel uitkristalliseren.
hoe heten die dingen die aan het einde van een schoenveter zitten?quote:
Flügelbinder...quote:Op zondag 1 november 2009 20:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoe heten die dingen die aan het einde van een schoenveter zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |