abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 12:08:46 #251
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74272994
Linda als je bij je oude lijst kijkt van topics waar je in gepost hebt, kan je wel de datum zien van de laatste post in dat topic. Zo kan je een beetje kijken welk topic je nodig hebt
  zondag 1 november 2009 @ 13:41:34 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74275588
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef mrien het volgende:
Mag er in de topictitel van Het Grote Draag Meeting Topic! #2 - 10 Nov. Emmen iets staan van Noordelijkse meet 10 november in Emmen?

Thx
Done.
pi_74278762
Thnx Marrije en Stiemie, dat helpt inderdaad
Lotte!
Noah!
  Jubileum moderator zondag 1 november 2009 @ 18:45:25 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74285179
Het babietjestopic is gesplitst.
Waarom?
Omdat het drukker en drukker wordt, en omdat we (al langer) inzagen dat de ontwikkeling op die leeftijd zo snel gaat dat er veel vaker behoefte is aan mensen die hetzelfde meemaken.
Het is inderdaad veel eerder al aan ons gevraagd maar we zijn eindelijk om
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 1 november 2009 @ 18:47:53 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74285275
Owja over het lijstje in de OP. Het zal wat meer aanpassing van ons vergen om die nu goed in de gaten te houden, maar als we iets missen of verkeerd doen stuur dan even een PM aan OUD en we fixen het zsm.

Ow ik zie nu al "wat jammer" reacties
Naja we proberen het gewoon even oke? Blijkt het over een week of 2 niks te zijn maken we het weer ongedaan en hebben we het toch geprobeerd.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 november 2009 @ 18:59:40 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74285654

Ik dacht echt dat we tegemoet gingen komen aan een lang gekoesterde wens!
pi_74286529
Ik ben echt even kwijt wat ik wel en niet meer mag zeggen in het AP topic

Blijkbaar dus niet dat mij CB ook behoorlijk AP is.
Als ik in een topic zo op mijn tenen moet lopen over wat wel en niet 'past' vind ik het een beetje eng worden hoor
  zondag 1 november 2009 @ 19:36:40 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74286743
Huh? Dat mag je toch wel zeggen?
Volgens mij kan je daar prima zeggen dat jij dit en dit advies gekregen hebt en dat je het fijn/niet fijn vindt dat jouw cb zo vooruitstrevend is in de adviezen ipv te blijven hangen in de mainstream.

OID?
En nu heb ik al weer spijt dat ik di epost over de gulden middenweg ook weg heb gehaald, want dat wat jij zegt is nooit gezegd. Ja, er zijn er altijd 1 of 2 die fanatieker zijn dan anderen, maar dat heb je ook in het bv topic, het rapley topic, het hapjes topic en het weetikveel topic.

Mss dat ik een post te veel heb weg gehaald dan, maar dat was hooguit omdat ik het gevoel had dat die nog was in het kader van de disfcussie van wat wel en niet hoort of mag daar dan dat het gewoon een post was van 'hey, wat mij nou toch laatst gebeurde bij het CB...'
  Jubileum moderator zondag 1 november 2009 @ 19:37:50 #259
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74286785
Zolang je binnen de policy blijft mag je alles zeggen daar, dat is het mooie aan een forum. Als mensen jouw post vervelend vinden, of offtopic dan moeten ze het maar negeren.
Sorry maar duidelijker kan ik het niet zeggen, ik ga niets wegmodden dat niet ontopic is (zeikreacties daargelaten natuurlijk).
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74286842
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Lois het volgende:
Owja over het lijstje in de OP. Het zal wat meer aanpassing van ons vergen om die nu goed in de gaten te houden, maar als we iets missen of verkeerd doen stuur dan even een PM aan OUD en we fixen het zsm.

Ow ik zie nu al "wat jammer" reacties
Naja we proberen het gewoon even oke? Blijkt het over een week of 2 niks te zijn maken we het weer ongedaan en hebben we het toch geprobeerd.
oh ik reageer hier dan nog maar even ipv in het baby topic

ik had over het hoofd gezien dat het ook ging om dat er zoveel kindjes zijn inmiddels. Dat is ook wel zo, de helft van de mensen raakt een beetje ondergesneeuwd als ze niet zo vaak posten en je moet 800 topics bijlezen als je een weekje niet leest (bij wijze van) dus het is wel prima zo
enige reden waarom ik jammer zei is omdat ik het leuk vind om te kijken naar de oudere kindjes, wat die al kunnen enzo en om te zien wat ik wanneer ongeveer kan verwachten. Maar das geen punt, dan lurk ik gewoon in het andere topic mee

Is het nu trouwens de bedoeling dat we hier vragen of je kindje verplaatst kan worden bij 6 maanden? of moet je gewoon een opzichtige hoera mijn kind is 6 maanden post plaatsen?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 1 november 2009 @ 19:41:37 #261
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74286919
Nou weet je, het is gewoon aan ons om wekelijks (toch niet dagelijks he?) die lijstjes even bij te werken. Mochten we nou iets vergeten PM dan even OUD, dat is wel zo makkelijk.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 november 2009 @ 19:42:27 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74286951
Ehm nou...
Ik vind wel dat het wel een keer klaar mag zijn met echt heel erg kritisch gezeik en constant ge-emmer over 'kan je dan wel neuken' etc. etc.
Maar goed, dat zal zich vast nog wel uitkristalliseren.
pi_74287006
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Dat mag je toch wel zeggen?
Volgens mij kan je daar prima zeggen dat jij dit en dit advies gekregen hebt en dat je het fijn/niet fijn vindt dat jouw cb zo vooruitstrevend is in de adviezen ipv te blijven hangen in de mainstream.

OID?
En nu heb ik al weer spijt dat ik di epost over de gulden middenweg ook weg heb gehaald, want dat wat jij zegt is nooit gezegd. Ja, er zijn er altijd 1 of 2 die fanatieker zijn dan anderen, maar dat heb je ook in het bv topic, het rapley topic, het hapjes topic en het weetikveel topic.

Mss dat ik een post te veel heb weg gehaald dan, maar dat was hooguit omdat ik het gevoel had dat die nog was in het kader van de disfcussie van wat wel en niet hoort of mag daar dan dat het gewoon een post was van 'hey, wat mij nou toch laatst gebeurde bij het CB...'
Is goed dan
Ik kan me voorstellen dat je hem gezien hebt als onderdeel van de discussie

En over die andere post van mij (reacties op gulden middenweg geloof ik En iets vrij sarcastisch ) hoor je mij ook niet klagen.
Ik was gewoon heel verbaasd over die, want ik riep alleen maar in welke dingen mijn CB erg pro- AP was zeg maar.
In mijn omgeving is het namelijk eigenlijk best normaal
pi_74287079
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou...
Ik vind wel dat het wel een keer klaar mag zijn met echt heel erg kritisch gezeik en constant ge-emmer over 'kan je dan wel neuken' etc. etc.
Maar goed, dat zal zich vast nog wel uitkristalliseren.
Ik heb echt al 3x op mijn handen gezeten om niet iets terug te posten als 'een baby slaapt juist beter met een beetje deining'
Soms houd ik me wel in
pi_74287594
Wow, wie gaat er neuken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 november 2009 @ 19:59:40 #266
1762 YPPY
Yppiaans
pi_74287707
Wij niet Ticootje, want ik lig vannacht met een peuter in bed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74287784
Ja ik ook niet, Bumba kwijt
  zondag 1 november 2009 @ 20:05:50 #268
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74288014
Heel eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk wel jammer dat die hele school/thuisscholings discussie nu in dat radicale baby-afscheidingstopic . staat. Ik heb toevallig van de week het schooltopic een schop gegeven waar het wat mij betreft heel goed bij past .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_74288091
Ik dacht dat we in Nederland een schoolplicht hadden. Dan is thuisscholing toch niet mogelijk?

Waar is dat topic?
pi_74288742
En ik weet niet meer of ik mijn rapley vraag daar moet stellen, in het rapley topic of in het dreumestopic
  zondag 1 november 2009 @ 20:47:21 #271
14746 k_i_m
pi_74290319
Stel maar aan mij, ik weet toch alles .
In my life
Why do I smile
pi_74290624
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef k_i_m het volgende:
Stel maar aan mij, ik weet toch alles .
hoe heten die dingen die aan het einde van een schoenveter zitten?
  zondag 1 november 2009 @ 20:56:37 #273
14746 k_i_m
pi_74290925
Daar komt ie he? Dat zijn veterstiften.
In my life
Why do I smile
  zondag 1 november 2009 @ 20:57:22 #274
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74290967
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

hoe heten die dingen die aan het einde van een schoenveter zitten?
Flügelbinder...

Hoofd vol met nutteloze info..
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74291124
Die dingen heten toch nestels?

Blijkbaar hebben die dingen nog meerdere namen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')