jammer dat kunstgedoe stelt geen reet voor overgewaardeerde troepquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Treces het volgende:
Lees net dat de BTW niet doorgevoerd wordt, het besluit is uitgesteld tot 1 juli.
Zou het nu weer terugkomen?
Ik vind niet dat ALLES overgewaardeerde troep is, kan zeker een hoop wel waarderen maar van een aantal mogen ze inderdaad de subsidie wel afpakkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef gers het volgende:
[..]
jammer dat kunstgedoe stelt geen reet voor overgewaardeerde troep
sowiieszwo kunstacademiequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ALLES overgewaardeerde troep is, kan zeker een hoop wel waarderen maar van een aantal mogen ze inderdaad de subsidie wel afpakken.
Maargoed, ik zit op een kunstacademie
Hehe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
TT change naar het Treces, Dj_Day-V & Gers topic
vanwege hayden of vanwege TOP Ossquote:
Ge moet oe schamen. Das de peperstraat vanaf de grote kerkquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik herken me eigen stad zo niet, wat n schande
Tussen Tijdse Toets. Dan doe je "examen" bij CBR en dan kan je vrijstelling voor bijzondere verrichtingen verdienen voor als je echt op moet. Na afloop krijg je te horen wat je nog zou moeten bijschaven.quote:
quote:
goed ideequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:00 schreef Treces het volgende:
Laten we deze reeks op 1 oktober sluiten, dan heeft ie precies 2 jaar overleefd.
niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
En jij gers woon jij in Oss??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |