Mooi, dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik zie het verband dus ook niet
Help me out, waar denk ik fout? Zijdelings kom ik nog in TBO en daar las ik dat er problemen waren met sponsoren maar dat TBO II nog niet opgegeven was. Om toch brood te kunnen kopen en om geld te creëren werd die veilingsite in het leven geroepen. Daar zouden we binnenkort meer van horen. Nu komt dit gisteren op de proppen en dat is dus niet "het meer" van die veilingsite maar weer iets anders? En waar blijft dan die nadere info v.w.b. die veilingsite?quote:
Geen idee wat Bram met die veilingsite van plan is, maar er liepen nog wel meer projecten naast.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Help me out, waar denk ik fout? Zijdelings kom ik nog in TBO en daar las ik dat er problemen waren met sponsoren maar dat TBO II nog niet opgegeven was. Om toch brood te kunnen kopen en om geld te creëren werd die veilingsite in het leven geroepen. Daar zouden we binnenkort meer van horen. Nu komt dit gisteren op de proppen en dat is dus niet "het meer" van die veilingsite maar weer iets anders? En waar blijft dan die nadere info v.w.b. die veilingsite?
Ja, nee, om iemand te bannen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wel Buuf
Maar d'r stond maar één regel van je
Nee, dat is niet mogelijk, want het is 24/7. Jaap houdt dat echt niet volquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we het eensDan zou een talkshow van Jaap dus nog steeds heel goed kunnen
Ik ben van Bram gewend dat hij zo links en rechts en bij oplopende druk smsjes gaat versturen. Ik wacht nog wel even af en hou de site van Sly wel in de peilingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen idee wat Bram met die veilingsite van plan is, maar er liepen nog wel meer projecten naast.
Misschien moet je hem even mailen of een pm sturen.
Dus het kan gewoon. Niet zeuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk, want het is 24/7. Jaap houdt dat echt niet volHet zou wel weer kunnen als klein onderdeel van een groter geheel.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die veilingsite.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Help me out, waar denk ik fout? Zijdelings kom ik nog in TBO en daar las ik dat er problemen waren met sponsoren maar dat TBO II nog niet opgegeven was. Om toch brood te kunnen kopen en om geld te creëren werd die veilingsite in het leven geroepen. Daar zouden we binnenkort meer van horen. Nu komt dit gisteren op de proppen en dat is dus niet "het meer" van die veilingsite maar weer iets anders? En waar blijft dan die nadere info v.w.b. die veilingsite?
Dan plaats ik toch weer vraagtekens bij z'n plan van aanpak. Hij brengt het één hier als nieuwsitem, zo van "Let op", ik kom met iets nieuws. En uiteindelijk komt hij met iets totaal andersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen idee wat Bram met die veilingsite van plan is, maar er liepen nog wel meer projecten naast.
Misschien moet je hem even mailen of een pm sturen.
Altijd!quote:
Ik ook!quote:Ben benieuwd of dit programma een eigen sub-forum krijgt of dat ze het bunkerforum openhouden.
Que?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan plaats ik toch weer vraagtekens bij z'n plan van aanpak. Hij brengt het één hier als nieuwsitem, zo van "Let op", ik kom met iets nieuws. En uiteindelijk komt hij met iets totaal anders![]()
Verwarring alom
Wilde net zeggen idd... Sinds wanneer is Dementor spreekbuis van EM en/of woont Bram in Soestdijk II?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Que?
Dit komt toch niet van Bram af.
Ik weet dat linkje niet meer, staat ergens in TBO. Maar misschien was dat dan geen veilingsite en is dat bij mij blijven hangen door speculatie in betreffende topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die veilingsite.
Nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Que?
Dit komt toch niet van Bram af.
Tuinfluiter? Hulp?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet dat linkje niet meer, staat ergens in TBO. Maar misschien was dat dan geen veilingsite en is dat bij mij blijven hangen door speculatie in betreffende topic
Nah, ik weet het allemaal niet meer en wacht wel af
Bram woont niet bij de Bunker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
NietNu ben ik ernstig verward. Jij was toch gisteren in Eindhoven? En waar komt dit vandaan dan?
Nee, dat weet ik ook wel. Maar zijn spullen staan daar toch en hij heeft toch het gebruik van die ruimte?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bram woont niet bij de Bunker.![]()
Zo, weer een mysterie opgelost
De spullen zijn van Vlemmix. En de ruimte is ook van Vlemmix. Bram had de boel in gebruik voor TBO, dat is afgelopen, dus nee, hij heeft het momenteel niet meer in gebruikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Maar zijn spullen staan daar toch en hij heeft toch het gebruik van die ruimte?
Dus al die verhalen over investeringen die hij moest doen bij aanvang en het verdere verloop van de Bunker deel I berusten op onwaarheden? Bram heeft totaal niets geïnvesteerd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De spullen zijn van Vlemmix. En de ruimte is ook van Vlemmix. Bram had de boel in gebruik voor TBO, dat is afgelopen, dus nee, hij heeft het inmiddels niet meer in gebruik![]()
jawel hoor, mera heeft dat linkje gepost daar, en daar hoorde ook nog een opmerking bij dat ze jammer vond dat Bram daar zijn tijd in stak, waar Gert nog op antwoordde dat dat soms nodig is om geld te maken om wat anders te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet dat linkje niet meer, staat ergens in TBO. Maar misschien was dat dan geen veilingsite en is dat bij mij blijven hangen door speculatie in betreffende topic
Nah, ik weet het allemaal niet meer en wacht wel af
nee maar met 1 druk op de knop weer wel. . .quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De spullen zijn van Vlemmix. En de ruimte is ook van Vlemmix. Bram had de boel in gebruik voor TBO, dat is afgelopen, dus nee, hij heeft het momenteel niet meer in gebruik![]()
Gelukkig, ik ben dus niet volledig gestoord maar maar halfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel hoor, mera heeft dat linkje gepost daar, en daar hoorde ook nog een opmerking bij dat ze jammer vond dat Bram daar zijn tijd in stak, waar Gert nog op antwoordde dat dat soms nodig is om geld te maken om wat anders te doen.
Als ik me niet vergis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |