Als ik me af en toe verveel dan ga ik weer eens naar
www.jippii.nl zoals iedere zelf respecterende verveelde gozer zou doen. Wat mij opvalt is de hoeveelheid jongens in de chatroom met originele namen zoals "lievejongen" en "jongen18"..

Er was niet veel te doen dus besloot ik mijzelf eens uit te geven als meisje, ik wist niet wat er gebeurde maar de uitnodiging spam van allerlei jongens om een spelletje te spelen was gewoon triest. Hoe vaak sommige op dat knopje ragde....maar goed, ik chat dus met een van die awesome boyz en het valt me al meteen op dat ik hier met een ZEER intelligente jongen te maken heb!
Ik kan gewoon niet geloven dat ze zo'n beetje alles geloven wat je zegt. Het maakt die mensen niet uit hoe oud je bent als je maar een meisje bent, zoals deze "leuke" jongen.
![]()
Voor de vergrote versie klik dan even de link hieronder
http://yfrog.com/2tkankerpedofielj(Verneuk je spelling hier en daar....en ze geloven het!)
Ik heb hem later nog wijsgemaakt dat ik een meisje van 7 was dat op Jippii zat...om 4 uur in de nacht.

Waarop een normaal iemand nooit een sexchat mee zou beginnen maar hij wel. Eerst geloofde ik ook niet dat mensen zo dom en debiel konden zijn maar ga maar naar Jippii doe je voor als meisje en zie het zelf.
Ik was naïef..
Dit is maar een van de vele mensen op jippii.
Klacht: Mensen op Jippii die ook maar te dom zijn om te begrijpen dat je pure onzin uitkraamt, wie heeft er nou toevallig 7 zussen?
Klacht 2: Achterlijke pedofiele figuren die het met ELK meisje ongeacht hoe ze is en hoe oud ze is willen camsexen (wanneer is de laatste keer dat jij iemand van 11 vroeg om haar webcam aan te doen zodat ze haar kleren eens lekker kon uittrekken?

)