Thnx!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:36 schreef thaWarhead het volgende:
Check shoppingguide gedeelte op Lacebag.
quote:Beste,
Vandaag heb ik geen reactie van jullie mogen ontvangen op mijn eerdere bericht, normaal zou dit geen reden zijn tot een vervolgmail echter lees ik op verschillende forums op internet dat er nogal eens problemen zijn met de bestellingen bij Boardlord.nl, en dit zet jullie in een negatief daglicht.
Op dit moment beschuldig ik jullie nog nergens van, maar ik zou er toch even op willen wijzen dat ik absoluut geen behoefte heb om aan het lijntje gehouden te worden, jullie laatste mail over dat er nog 3 nieuwe hoodie's binnen zijn gekomen kan namelijk op verschillende manieren geïnterpreteerd worden.
Graag ontvang ik van jullie morgen (dinsdag 27 oktober) een mail terug over hoe en wanneer ik mijn schoenen kan verwachten, de 74.95 Euro van de hoodie zou ik graag binnen 5 werkdagen terug hebben op mijn rekening: ***** tnv *****.
Ik hoop dat mijn beeld van jullie verkeerd is en dat dit netjes afgehandeld wordt.
Jamie ***
Zou alleen dat laatste deel doen, en nog even wachten met "dreigen".quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:13 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik dit sturen, of is dat niet zo slim?
[..]
Ik ben niet zo goed aan de telefoon, word nog al snel agressief en dat lijkt me niet zo verstandigquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef thaWarhead het volgende:
Bel ze morgen, werkt beter dan mail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |