damn, die clip had ik lang niet gezienquote:
De Jongens uit de Industrie was ook heul goed, maar is dan weer niet uit de 90's.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Qunix het volgende:
Osdorp posse!!!!!!!
(Moordenaar, Origineel Amsterdam en Bubbelbad zijn de beste van Def P)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo weer thuis na leuk afdelingsuitje , alcoholpromillage zal meer dan toegestaan zijn, maar dat boeide niet in de trein
Welterustenquote:
Hej !!! welkom MaWquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo weer thuis na leuk afdelingsuitje , alcoholpromillage zal meer dan toegestaan zijn, maar dat boeide niet in de trein
Trusten alvastquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef MutZ het volgende:
Ik ga nog ff wat anders doen en dan pitten
Was ik ook bij, die editie (2006)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef LeonH het volgende:
Voodoo People
Ben ooit eens op Sensation Black geweest en daar opende Kai Tracid met de Pendulum Remix. Ik wist niet meer hoe ik het had! Fantastisch!
For just 1 day van die Kai Tracid vind ik geweldigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef LeonH het volgende:
Voodoo People
Ben ooit eens op Sensation Black geweest en daar opende Kai Tracid met de Pendulum Remix. Ik wist niet meer hoe ik het had! Fantastisch!
vanmiddag scherm clinique gehad van nederlands kampioen schermen, sabel en nu bondscoach van nederland , daarna heerlijk 2 uurtje in de zon biertjes en hapjes lopen eten. daarna geheel onverwacht een wijncursus met kleine hapjes en diverse wijnen proeven en informatie erover.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej !!! welkom MaW. Was gezellig dus
Jij ook welterustenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef MutZ het volgende:
Ik ga nog ff wat anders doen en dan pitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |