Dat heb ik toen niet gehoordquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dat terwijl dat fragment al een keer eerder was gebruikt.
Momenteel ben ik alleen jaloers op de plek waar je woont, volg vlak bij je een minorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geef maar toe, stiekem ben je wel jaloers.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Ook Ultimate Kaos zingen we mee.
Typte ik dat nou hardop?
Ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! zo erg gebrainwashed zijn we door die tracks
Ik ken ook echt gewoon de complete tekst van voor tot achter
![]()
![]()
doeiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef Timo20 het volgende:
OH...MY...GOD!!!
Nu wordt het echt tijd om af te dampen. Ultimate Kaos kan echt niet![]()
![]()
Ben er vandoor, tot morgen![]()
![]()
Dus ik mag blij zijn dat ik dit niet kenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! zo erg gebrainwashed zijn we door die tracks
Ik ken ook echt gewoon de complete tekst van voor tot achter
![]()
![]()
Sin with Sebastian, hoe fout wil je 'm hebben ??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Qunix het volgende:
Wat zal ik vandaag aanvragen?
(moet een foute plaat zijn!)
Dus elke dag op en neer een takkestuk reizen noem je een leven?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Momenteel ben ik alleen jaloers op de plek waar je woont, volg vlak bij je een minortakkestuk reizen elke keer...
Oeh! die is wel tof jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sin with Sebastian, hoe fout wil je 'm hebben ??![]()
Ja. Hoewel A'dam noord - A'veen ook wel weer meevalt, maar daar waar jij woont is dan nog een stukje relaxter...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus elke dag op en neer een takkestuk reizen noem je een leven?
Broekiequote:
quote:
quote:
Ja, ik blijf niet zwaaien !!quote:
quote:
hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja, ik blijf niet zwaaien !!
quote:
Wel de instrumentale versie . . .quote:
Nee joh, die zit bij Elvis en 2Pac een biertje te drinkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Gaan we nu de rest van het uur alle variaties op deze plaat krijgen? Herman Brood Is Dood bijv.
Je zou ook nog Nakatomi en Venga Boys aan kunnen vragen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Gaan we nu de rest van het uur alle variaties op deze plaat krijgen? Herman Brood Is Dood bijv.
Wou ik net zeggen, kon het me niet eens meer herinneren . . .quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een heul oudje van Anouk.
Lekker toch ??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef Qunix het volgende:
Valt het iemand op dat hij 3 platen draait en lullt?
Yup en Golden Earring http://www.popinstituut.nl/biografie/anouk.51.htmlquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen, kon het me niet eens meer herinneren . . .![]()
Deze kwam nog van de hand van Alfred Lagarde toch ??
Niks mis meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef Qunix het volgende:
Valt het iemand op dat hij 3 platen draait en lullt?
Komt vanwege de remix van 2008quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Bizar.. Guru Josh - Infinity is deze week nog niet gedraaid... DaLuniz heb ik eigenlijk ook nog steeds niet gehoord
. Wel typisch 90, dacht ik zo.
Van de 2008 kan ik me voorstellen, maar het origineel is van een andere planeet. Zo tof is die!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komt vanwege de remix van 2008
Mensen hebben er genoeg van
Eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van de 2008 kan ik me voorstellen, maar het origineel is van een andere planeet. Zo tof is die!
Ja hoor, ben een poging aan het doen om m'n eerste sollicitatiebrieven te gaan schrijven...quote:
Geachte aankomende collega van [bedrijfsnaam],quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja hoor, ben een poging aan het doen om m'n eerste sollicitatiebrieven te gaan schrijven...
En wat zal ik in mijn CV zetten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geachte aankomende collega van [bedrijfsnaam],
Ik zoek werk. Help me!
Groeten,
MutZ
Bijlage: CV
Wat is je request?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef themauster het volgende:
Ik heb maar weer eens een requestje ingestuurd maar of die gedraaid wordt is de grote vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |