Wat bezielt jou in hemelsnaam?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:42 schreef diervanplezier het volgende:
dat doen ze om ons te onderdrukken zodat wij vang van hun tank worden![]()
hahahahaha ik heb een chinese brommer die gaat steeds kapoten iedereen wordt bang van zown tank die ieder moment ook kapot kan gaan XD 1 kiezeltje en boem1!!!##$%@@@
Omdat het gebeurtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zendt de NOS dit soort troep uit?
Ik vind het vooral schijnheilig. Een praalwagen om Tibet te eren, wtf manquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien. China is nu eenmaal een wereldmacht, waarom zou je daar niet over berichten?
Goede vergelijkingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Omdat het gebeurt
Of denk je dat de NOS ook achter de tsunami bij Samoa zit of dat bejubelt
V.
Arrogant doen terwijl je een kortzichtige domme lul bentquote:
Ja, schijnheilig van China. Maar moet dat dan betekenen dat de NOS het niet laat zien?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schijnheilig. Een praalwagen om Tibet te eren, wtf man? Vandaag zijn ze trots op de Tibetanen, morgen gaan ze weer op ze schieten?
Vind ik wel ja. Het zou niet meer dan normaal zijn dat het aan bod komt bij het NOS-journaal ofzo, maar een speciale uitzending hiervoor vind ik niet nodig. Dat doen we toch ook niet bij de 4th of July-parade?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, schijnheilig van China. Maar moet dat dan betekenen dat de NOS het niet laat zien?
Waarom zou ik dat doen? De RTL maakt geen speciale uitzending hierover, die brengen het gewoon in het nieuws (in de link staat rtlnieuwsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Arrogant doen terwijl je een kortzichtige domme lul bent
Open je hier ook even een topicje over?
V.
Onze krijgsmacht is nog te dom om te poepen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:48 schreef Olle. het volgende:
kun zegge wat je wilt, maar wel mooi synchroom!
moet zeggen dat onze marine een van de beste zijn van de wereldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:53 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Onze krijgsmacht is nog te dom om te poepen.
Een hele dag inauguratie van Obamaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Het zou niet meer dan normaal zijn dat het aan bod komt bij het NOS-journaal ofzo, maar een speciale uitzending hiervoor vind ik niet nodig. Dat doen we toch ook niet bij de 4th of July-parade?
De Amerikaanse congressen, verkiezingen en inauguraties worden ook volop uitgezonden, met alle Amerikaanse zelfverheerlijking van dien. Nou vind ik China ook geen geweldig land, maar kijkers kunnen heus zelf zo'n oordeel wel vellen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Het zou niet meer dan normaal zijn dat het aan bod komt bij het NOS-journaal ofzo, maar een speciale uitzending hiervoor vind ik niet nodig. Dat doen we toch ook niet bij de 4th of July-parade?
Vorig jaar liepen we nog elkaar te overstemmen dat we niet naar de Spelen moesten gaan omdat China de mensenrechten schendt, maar nu lassen we een speciale uitzending in om verheerlijking van dat land te laten zien...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:57 schreef wakajawaka het volgende:
Hier op het HBO in Arnhem hangen serieus chinese vlaggen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:00 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |