Vrouwenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
VrouwenGeef ze een keuken en je hoort ze niet
Keukensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
VrouwenGeef ze een keuken en je hoort ze niet
Idd, alsof mensen die niet van voetbal houden per definitie homo's zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is ook altijd zo'n reactie ja, van voetbalsupporters c.q. mensen met beperkt intellect. "Ik vind voetbal niet echt boeiend." "WAT? Ben je homo ofzo?".
Wat een lekkere pittige vlotte matquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Keukens![]()
Gelukkig ga ik alleen met mannen en jongens met klasse om die voetbal ook zum kotzen vinden![]()
Voetbal doet me denken aan dit soort typjes:
[ afbeelding ]
Ja want daar lijk ik ook echt opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Keukens![]()
Gelukkig ga ik alleen met mannen en jongens met klasse om die voetbal ook zum kotzen vinden![]()
Voetbal doet me denken aan dit soort typjes:
[ afbeelding ]
Je mag best van voetbal houden.... maar doe dat dan op/om het veld en niet op mijn TV/radio/internet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef Silv het volgende:
Terechte klacht. Je hoeft dr niet van te houden, maar ga niet aan mn hoofd zeuren dat je t niks vind.
TVquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef LetoII het volgende:
[..]
Je mag best van voetbal houden.... maar doe dat dan op/om het veld en niet op mijn TV/radio/internet.
Optyfen met die rotzooi!
Voetbal
Ik zeg toch ook niet dat je erop lijkt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja want daar lijk ik ook echt op
Dan zit je er goed naast met je gedachte. Want op langer na zijn niet alle voetballiefhebbers tokkies.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je erop lijkt?
Ik zeg dat voetbal me doet denken aan dat soort paupers/tokkies..
Dan nog zie ik de titel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:43 schreef Silv het volgende:
[..]
TV
Radio![]()
En op t internet hoef je dr niet op te klikken, pauper.
Noem eens 1 voetballiefhebber die geen pauper/tokkie is?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dan zit je er goed naast met je gedachte. Want op langer na zijn niet alle voetballiefhebbers tokkies.
Bij de hooligans mss
uhm nou ik bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef LetoII het volgende:
[..]
Noem eens 1 voetballiefhebber die geen pauper/tokkie is?
ow.... ok, nou in dat geval: Wie moeten er vanavond spelen?quote:
Van het NL voetbal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:50 schreef LetoII het volgende:
[..]
ow.... ok, nou in dat geval: Wie moeten er vanavond spelen?
Zie je , weer zo'n vrouwquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Voetbal is zóóóóó saai. Ik verdoem degene die het ooit uitgevonden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |