abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:17:19 #1
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73275947
Ik zie al een tijdje dubbel, zelfs als ik één oog bedek. Ik was dat intussen wel zat, dus ik via een omweg (huisarts > oogarts > geschift wijf dat voor receptioniste moest doorgaan en moeilijk doet met afspraken plannen) naar de orhtoptist. Afijn, daar zat ik dan:

O: *na een hoop geklooi met wat nepglazen* ah, ik zie het al. Je hebt neiging tot loenzen.
L: Uh... ja, dat wist ik al. Daarom heb ik ook prismaglazen, jeweetz
O: *met een stemmetje alsof ik zojuist de loterij gewonnen heb* ja, maar je loenst nu nog méér

Hierop grijpt de orhtopist mijn bril en plakt op één van de glazen een afzichtelijk stuk folie vol met ribbels en luchtbellen, waardoor ik dus geen reet zie. Ik meld dit en vraag waarom ze niet gewoon een recept voor me maakt. Tenslotte weten we al dat ik niet zeeziek wordt van prismaglazen, dus hoef ik ook niet eerst te kijken of ik het wel kan hebben.

O: ja, maar ik wil het toch even proberen voor we het in het glas laten slijpen.
L: ja, maar ik niet . De vorige keer dat ik een andere prismasterkte kreeg viel ik niet spontaan dood neer, dus dat zal nu ook wel loslopen.
O: Mja... nou ja, probeer het een maand, oke? Als het bevalt geef ik je een recept en laten we een nieuw glas slijpen.
L: nou ja, een maand is wel te doen. Maarre... ik heb dit geval al anderhalf jaar, kunnen we dan niet meteen voor de 10.000 kilometer beurt gaan?
O: Nee, want we willen niet overcorrigeren.
L: Maar ik wil niet ondercorrigeren . Ik heb geen geldboompje op m'n rug en ik wil niet twee weken later wéér nieuwe glazen, omdat opeens de sterkte en/of cilinder ook aangepast moet worden.
O: Mja, nou, uhm... dat zien we tegen die tijd wel. Probeer eerst even deze folie.
L: *geeft zich gewonnen*. Okay dan, tot zover het dubbelzien met twee ogen. Hoe zit het nou met waar ik voor kwam? het dubbelzien met een enkel oog en de halos? (lichtkringen rond autolampen, lantaarns ect)
O: Uhm... ja, dat kan ik nog niet zeggen.
L: Maar ik heb geen enge oogaandoening?
O: Nee hoor, volgens dit rapport van de oogarts zijn je ogen zijn helemaal gezond
L: Maar u zei net dat u niet wist waarom ik...
O: Volgende patient graag!

Samenvatting: TS moet nu maand rondlopen met el cheapo folie op haar bril en ziet nog steeds dubbel

Bonusklacht: folie is slecht te reinigen en TS heeft, als de faalhaas die ze is, al haar eerste vingerafdruk erop gemaakt.
pi_73275984
Hahaha TS draagt een bril
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:18:54 #3
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73275988
Wat een hoop smilies
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:19:34 #4
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73276001
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:18 schreef Goofisch het volgende:
Wat een hoop smilies
Die zie ik nog wél!
pi_73276004
SCHEELUH!!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:21:24 #6
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73276052
TS heeft 4 ogen !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_73276053
orhtoptist?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:21:41 #8
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73276056
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:19 schreef Salatrel het volgende:
SCHEELUH!!
Néiging tot loenzen, leeswonder. Ik loens niet echt
pi_73276063
Nu nog orthoptist leren schrijven en dan kom je er wel.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:22:17 #10
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73276071
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:21 schreef Suusje-V het volgende:
orhtoptist?
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Ik dacht dat het iets met voeten was
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:24:26 #11
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73276146
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:21 schreef CasB het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orthoptist

Nou, nou, één hele letter. Het is wat
pi_73276148
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Misschien kun je er iets over vinden op google als je de h en de t even verwisselt
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:25:17 #13
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_73276174
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Lente_ninja het volgende:en de halos? (lichtkringen rond autolampen, lantaarns ect)
dat heb ik ook moet daar wat aan gebeuren dan? ik vind het gewoon lastig als ik in het donker een auto tegenkom, maar red me er wel mee.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:26:03 #14
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73276197
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:25 schreef twiFight het volgende:

[..]

dat heb ik ook moet daar wat aan gebeuren dan? ik vind het gewoon lastig als ik in het donker een auto tegenkom, maar red me er wel mee.
Het is vooral vervelend als ik teletekst wil lezen, of de ondertiteling bij een film. Met name tegen een donkere achtergrond
pi_73276278
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

De tweede klacht en dan vooral het deel tussen de komma's klopt aardig ja.
"All proofs inevitably lead to propositions which have no proof. All things are known because we want to believe in them." -- Bene Gesserit precept
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:33:53 #16
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_73276491
Is TS klant bij het Westfries Gasthuis?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_73276571
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:21 schreef CasB het volgende:
Niet zo lullig, de folie zat in de weg.

OT: Waarom geef jij je gewonnen? Door blijven zeiken en je krijgt je zin.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_73276665
Hoeveel vingers steek ik op .

donderdag 1 oktober 2009 @ 15:39:03 #19
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73276672
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:36 schreef leetzors het volgende:

[..]

Niet zo lullig, de folie zat in de weg.

OT: Waarom geef jij je gewonnen? Door blijven zeiken en je krijgt je zin.
Ik heb morgen nog een afspraak met de oogarts, zal het daar wel even aangeven. . En no way dat ik die prisma laat slijpen zonder dat ze ook meteen de rest van m'n ogen nakijken. Ik blijf niet aan de gang
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:39:38 #20
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73276701
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
Hoeveel vingers steek ik op .

[ afbeelding ]
Linker hand, rechter, of die in het midden?
pi_73276804
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik zie al een tijdje dubbel, zelfs als ik één oog bedek. Ik was dat intussen wel zat, dus ik via een omweg (huisarts > oogarts > geschift wijf dat voor receptioniste moest doorgaan en moeilijk doet met afspraken plannen) naar de orhtoptist. Afijn, daar zat ik dan:

O: *na een hoop geklooi met wat nepglazen* ah, ik zie het al. Je hebt neiging tot loenzen.
L: Uh... ja, dat wist ik al. Daarom heb ik ook prismaglazen, jeweetz
O: *met een stemmetje alsof ik zojuist de loterij gewonnen heb* ja, maar je loenst nu nog méér

Hierop grijpt de orhtopist mijn bril en plakt op één van de glazen een afzichtelijk stuk folie vol met ribbels en luchtbellen, waardoor ik dus geen reet zie. Ik meld dit en vraag waarom ze niet gewoon een recept voor me maakt. Tenslotte weten we al dat ik niet zeeziek wordt van prismaglazen, dus hoef ik ook niet eerst te kijken of ik het wel kan hebben.

O: ja, maar ik wil het toch even proberen voor we het in het glas laten slijpen.
L: ja, maar ik niet . De vorige keer dat ik een andere prismasterkte kreeg viel ik niet spontaan dood neer, dus dat zal nu ook wel loslopen.
O: Mja... nou ja, probeer het een maand, oke? Als het bevalt geef ik je een recept en laten we een nieuw glas slijpen.
L: nou ja, een maand is wel te doen. Maarre... ik heb dit geval al anderhalf jaar, kunnen we dan niet meteen voor de 10.000 kilometer beurt gaan?
O: Nee, want we willen niet overcorrigeren.
L: Maar ik wil niet ondercorrigeren . Ik heb geen geldboompje op m'n rug en ik wil niet twee weken later wéér nieuwe glazen, omdat opeens de sterkte en/of cilinder ook aangepast moet worden.
O: Mja, nou, uhm... dat zien we tegen die tijd wel. Probeer eerst even deze folie.
L: *geeft zich gewonnen*. Okay dan, tot zover het dubbelzien met twee ogen. Hoe zit het nou met waar ik voor kwam? het dubbelzien met een enkel oog en de halos? (lichtkringen rond autolampen, lantaarns ect)
O: Uhm... ja, dat kan ik nog niet zeggen.
L: Maar ik heb geen enge oogaandoening?
O: Nee hoor, volgens dit rapport van de oogarts zijn je ogen zijn helemaal gezond
L: Maar u zei net dat u niet wist waarom ik...
O: Volgende patient graag!

Samenvatting: TS moet nu maand rondlopen met el cheapo folie op haar bril en ziet nog steeds dubbel

Bonusklacht: folie is slecht te reinigen en TS heeft, als de faalhaas die ze is, al haar eerste vingerafdruk erop gemaakt.
Hoe kun je nu met 1 oog dubbel zien? Dan moeten of je oog of je hersenen er 2 beelden van maken, lijkt me niet gezond.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:46:06 #22
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73276917
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef El_Psycho het volgende:

[..]

Hoe kun je nu met 1 oog dubbel zien? Dan moeten of je oog of je hersenen er 2 beelden van maken, lijkt me niet gezond.
Het kan als er met de breking van het licht iets verkeerd gaat, dan heb je in je oog als het ware twee brandpunten in plaats van één. Als ik erg moe ben zie ik zelfs driedubbel
pi_73276958
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Linker hand, rechter, of die in het midden?
Zo scheel als een dakduif.

Internetconsult for teh win .
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:49:52 #24
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73277053
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zo scheel als een dakduif.

Internetconsult for teh win .
We hebben in de tuin twee dakduiven die in het vogelhuisje proberen te vliegen en constant met hun kop ergens tegenaan knallen. Zou het dan toch...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:25:39 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_73278212
TS:

* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')