Ik heb echte koffie nodig, ik las namelijk neuken in Düsseldorfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef Emoticons het volgende:
Mijn vriend en ik willen graag een paar dagen weg. We twijfelen tussen Keulen en Düsseldorf.
Beiden zullen tof zijn, genoeg winkels, café'tjes,... Maar welke van de twee is nu het leukst om in rond te lopen, en dan heb ik het vooral over de cultuur. Ik weet dat er in Keulen een chocolademuseum is en de Dom, maar voor de rest? In Düsseldorf ken ik enkel het vliegveld. :p
Het is de bedoeling om 2 of 3 nachten te boeken, of is dat te veel? Ik kan echt niet inschatten hoeveel tijd we nodig hebt om de voornaamste dingen gezien te hebben.
We zouden in november gaan, maar ik vermoed dat als het slecht weer is, er in beide steden nog genoeg te doen zal zijn?
Alle tips zijn welkom!! (of andere steden die de moeite zijn en in de buurt liggen)
Dit dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef k_man het volgende:
Düsseldorf heeft qua cultuur zeker een hoop te bieden, maar alles bij elkaar heeft Keulen nog nét ietsje meer. Het blijft echter een lastige keus.
Dat zal het jammer genoeg niet worden. Maak er maar Keulen van, dan is het juist.quote:Ik heb echte koffie nodig, ik las namelijk neuken in Düsseldorf![]()
Hotelletje mag geen probleem vormen.. Als ik je 1 tip mag geven voor een restaurant dan zou ik hier eens kijken:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Emoticons het volgende:
Dankjewel allemaal voor de tips!
Ondertussen hebben we al besloten dat het Keulen wordt. Met de trein er naartoe, en 2 overnachtingen. Eind november zodat we de kerstmarkten kunne meepikken.
Nu nog een hotelletje zoeken en het is in orde!!(ook daarvoor zijn tips nog welkom )
Zeer mooi hotel, als ik naar de site kijk. Maar jammer genoeg een beetje (veel) te duur voor ons.quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
Net een hotel geboekt voor 2 nachten in Keulen tussen kerst en nieuwjaar. Ben er al eens een avondje geweest en leek me erg leuk, wil nu eens iets meer zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |