Ik heb het idee dat de bus passagiers zich nu al gedragen als de BB-ers in de laatste weken. Alsof de bus al een hype is en heel Nederland aan hun voeten ligt!!!
Trouwens wie snapt de spelregels van het stemmen, niet dat ik dat wil doen. Maar ik vind het ontzettend vaag, en erg willekeurig, maw SBS bepaalt wie er uit gaat!!!
Lees ander het stukje maar De passagiers in dit forum geplaats op 18-2-00
Jouw stukje over de passagiers was zeer verhelderd , neemt niet weg dat ik nog steeds de stemronde van SBS6 niet begrijp of laatik het anders stellen, ik snap niet hoe SBS6 toch nog kan manipuleren wie er uit moet.
Voor iedereen was Esmee denk ik wel een verrassing. Willeke, Seki of Aziz OK, maar Esmee????????
En wat betreft BB & DB....... ik vind het te sneu voor woorden........ Iedereen maakt zich er nu al druk over aan wie ze interviews zullen geven en of ze in de playboy zullen poseren. Waarom denken ze dat iemand een interview met ze wil hebben????
Ontzettend misplaatste sterallures vanaf het begin!!!
quote:
op 02-21-2000 om 02:37 PM schreef elfje! het volgende:
...ik snap niet hoe SBS6 toch nog kan manipuleren wie er uit moet.Waarom denken ze dat iemand een interview met ze wil hebben????
Het is nogal simpel voor SBS om te manipuleren. Je roept gewoon heel hard dat er zóveel verschil zit in de polls op internet en de polls van de telefoon en voilá Verder zorg je er gewoon voor dat degenen die je eruit wilt wippen nagenoeg niet in beeld komen, krijgen ze ook geen voorkeursstemmen
En misschien denken de passagiers wel dat er iemand een interview met ze wil hebben omdat ze die interviews zelfs tijdens het verblijf in de bus al geven? (Antonette werd vrijdag door Noordzee Fm geïnterviewd)
Prole
[Dit bericht is gewijzigd door Prole (Datum 21 Februari 2000).]
Bij BB ontstond de hype op den duur. De bewoners hadden dat in eerste instantie niet echt door, dachten dat BB allang van de buis was gehaald wegens slecht kijkcijfers.
Bij de bus doen de bewoners net alsof het een gigantische hype is en dat wordt inderdaad gevoed door interviews ala Noordzee FM.
(Willeke: "Laten we een liedje maken, dat is leuk voor de kijkers. NEE, weet je wat leuk voor de kijkers is, als jij uit die bus vertrekt".
Het is toch raar dat ze er nu al vanuit gaan dat ze straks bij Paul de Leeuw (alhoewel Seki) etc. mogen opdraven.
Lijkt mij erg grappig als de nederlandse media massaal besluit om het project te laten floppen, en er slechts in shownieuws vermeld wordt, wat een hype de bus wel niet is
De hype rondom BB hebben ze allemaal zelf meegemaakt. Logisch dat ze denken dat hen hetzelfde te wachten staat. Ze hebben alleen een enorme hindernis te overwinnen: de vergelijking met BB. En dat zal niet meevallen, vooral ook omdat ze zelf die vergelijking steeds weer trekken. Zelfs het hebben van een eigen kreet hoort daarbij. Maar waar BB nog origineel was ("knuffelen" en "maatjes") en soms hartverwarmend, wekt het copiëren van deze teksten en gedragingen alleen maar ergernis op.
De passagiers hebben zich nu ook een heel originele kreet toegeëigend: "Lekker Belangrijk". Kan het nóg afgezaagder?
Prole
Dat zeiden ze bij Big Brother toch ook al?
Nu hebben ze dus nog geen eigen kreet...
quote:
op 02-21-2000 om 02:37 PM schreef elfje! het volgende:
<KNIP>
Helemaal mee eens, ik zit me bont en blauw te ergeren aan die 'bussagiers' (wat orgineel) ze denken stuk voor stuk dat 'De Bus' een gigantische hype is. NOT!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het komplete gedrag van de inzittende een zeer slechte copy vind van BB, want zo gedragen ze zich.
Nog even over de uitzending van hedenavond, ik kreeg toch sterk hetr vermoeden dat SBS hier bezig was met stemmingmakerij en over de rug van Esmee die vreemde vogel 'shakkie' wilde ophemelen. Volgens mij is SBS doodsbenauwd dat die 'shakkie' de bus zal moeten verlaten omdat de kijkers hem wegstemmen, en zij zullen dan ook alles doen om te zorgen dat dat niet gebeurd, manipuleren heet dat......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |