Je zei "doet met" !!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wacht even, ben jij nu een omgebouwde vent, of "de vrouw die het doet met" ?
Of liever nog ..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef lcicle het volgende:
Eigenlijk he.. had ik zo graag Ynske willen zijn
Ow, ik dacht dat jij Chell wel zou willen zijn, dat je dan foto's kon maken enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef lcicle het volgende:
Eigenlijk he.. had ik zo graag Ynske willen zijn
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef moussy het volgende:
Oh ik wil ook vivi zijn, dan heb ik ook mooie 'eigenschappen'!
vertelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef lcicle het volgende:
[..]
Of liever nog ..
Nee, dat zeg ik niet! Weten jullie wel he.
ohquote:
Je bent gewoon jaloers!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wacht even, ben jij nu een omgebouwde vent, of "de vrouw die het doet met" ?
Als die net zo met echo is als de mijne zit het helemaal goed!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Vivi het volgende:
[..]![]()
Wacht maar tot je mijn banksaldo ziet.
Nee, in de war!quote:
Of een bal die nog niet is ingedaald. Daar kan je tegenwoordig ook gewoon voor uitkomen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, in de war!Er staat 'mrs' naast een mannetjesicoontje. Wellicht een hermafrodiet?
Niemand is perfect!quote:
ik dacht meer aan PMSquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Sjeen het volgende:
Altijd al geweten dat er hier een paar last hadden van Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom
Peervormig meervoudigheids syndroom?quote:
Wordt D'Shontay dan een D of een S?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef MemmelDePemmel het volgende:
zullen we de namen initialen van de kinderen erachter gaan zetten dan? Dan hebben we een mooie OP!
een A.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:14 schreef Soneal het volgende:
[..]
Wordt D'Shontay dan een D of een S?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Peervormig meervoudigheids syndroom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |