Klacht: Kan me niet inschrijvenquote:Dank voor uw bezoek aan onze website
Op het ogenblik hebben we veel bezoekers op onze website
Wij verzoeken het later nogmaals te proberen
Bent u reeds geregistreerd bij infofilter dan hoeft u zich niet opnieuw te registreren bij Bel-me-niet.
Onze excuses voor het ongemak
Uw Bel-me-niet beheerder
Ik wil niet meer gebeld worden en dat is vanaf vandaag ingegaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:16 schreef 3keernix het volgende:
Hhaa, waarvoor wou je je reggen dan?
Het was dan ook deels een hint aan mijn lieve medefokkersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:19 schreef Saaaaab het volgende:
Oh ja, dat ga ik ook eens even doen. Zodra ie het doet.
Kijk, daarom heb ik nou zoveel respect voor jouquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:19 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het was dan ook deels een hint aan mijn lieve medefokkers
Mooi, hoef niks te doenquote:Bent u reeds geregistreerd bij infofilter dan hoeft u zich niet opnieuw te registreren bij Bel-me-niet.
Ik heb het een jaar geleden gedaan ofzo. maar vraag mij af of dat nog steeds staat.quote:
Heb ik. Alleen als je nummer eenmaal ergens terecht komt die de contact gegevens doorverkoopt aan meerdere patrijen krijgen ze hem alsnog.quote:
En bij bel-me-niet is je nummer wel veilig?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:28 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Heb ik. Alleen als je nummer eenmaal ergens terecht komt die de contact gegevens doorverkoopt aan meerdere patrijen krijgen ze hem alsnog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |