Misschien moet je zelf eens luisteren voor je reageertquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:14 schreef mstx het volgende:
Misschien zeggen ze wel 20Mb maar versta jij 20MB.
Bullshit, de afkorting is Mb en het uitspreken is nog altijd MegaBit, dus dit is gewoon misleidend. Een niet wetende consument denk dat 20 MB hetzelfde is als 20MB op zijn hardeschijf en daar klopt dus geen HOL van, want dat is maar 2.5.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:14 schreef Ravage het volgende:
Tja, helaas spreek je MB hetzelfde uit als Mb.. zolang ze het maar goed schrijven -> klacht ongegrond
quote:
Als je niet snapt dat 160 Mbit "nog" niet te verkrijgen is over een coaxkabel, dan moet je niet reageren in een nerd topic hè.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:14 schreef sandermans het volgende:
MB is megabyte, Mb is megabit, dus wat je zegt klopt niet want je weet niet of ze kleine of grote letter 'B' bedoelde.
Nerd topic
Dit hele topic is gewoon een dikke faal van jouw kant, dus hou nou maar gewoon op en verzin een nieuwe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:19 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat 160 Mbit "nog" niet te verkrijgen is over een coax kabel, dan moet je niet reageren in een nerd topic hè.
De afkorting is inderdaad Mb, daarvan is het uitspreken MegaBit. Maar als iemand Mb (Em-bee) uitspreekt kan je dus 'eigenlijk' niet weten of het om bits of bytes gaat gaat. Maar aangezien de norm Mbit is en door alle providers wordt gebruikt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:16 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Bullshit, de afkorting is Mb en het uitspreken is nog altijd MegaBit, dus dit is gewoon misleidend. Een niet wetende consument denk dat 20 MB hetzelfde is als 20MB op zijn hardeschijf en daar klopt dus geen HOL van, want dat is maar 2.5.
Dus bok op met je klacht ongegrond
Dan had je moeten typen dat die dame "20 Megabyte" uitsprak ipv "20 Mb". Fonetisch is er inderdaad weinig verschil of spreek jij MB altijd uit als "Grote m, grote b"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:16 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Bullshit, de afkorting is Mb en het uitspreken is nog altijd MegaBit, dus dit is gewoon misleidend. Een niet wetende consument denk dat 20 MB hetzelfde is als 20MB op zijn hardeschijf en daar klopt dus geen HOL van, want dat is maar 2.5.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:22 schreef Agiath het volgende:
Opzich heeft TS wel een put, veel mensen kunnen zich hierdoor genaaid voelen
Als ze het inderdaad volledig uit zou spreken zou ze megabit moeten zeggen. Ze zegt echter Mb, wat een goede afkorting is voor megabit. En als je het echt goed wil schrijven zeg je geen 20 Mb maar 20 Mib (Mebibit)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:16 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Als een topic jouw niveau ontstijgt betekent dit niet automatisch dat het een faaltopic isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:21 schreef sandermans het volgende:
[..]
Dit hele topic is gewoon een dikke faal van jouw kant, dus hou nou maar gewoon op en verzin een nieuwe.
quote:
Dus jij probeert een medewerker van Ziggo te wijzen op een fout, waarbij je op je bek gaat omdat JIJ juist degene bent die het fout heeft, ontstijgt het mijn niveau omdat wij wél weten hoe het zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Als een topic jouw niveau ontstijgt betekent dit niet automatisch dat het een faaltopic is
En nu weer lekker met je kop in het beton
Tja dan had iemand anders weer een topic geopend: "Telefoniste die als een debiel praat"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:28 schreef Salatrel het volgende:
telefoniste had dus Mb EM buh moeten zeggen
Gast, je snapt er echt geen zak van hè. Voor je dit topic las wist je niet eens dat er verschil in zatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:28 schreef sandermans het volgende:
[..]
Dus jij probeert een medewerker van Ziggo te wijzen op een fout, waarbij je op je bek gaat omdat JIJ juist degene bent die het fout heeft, ontstijgt het mijn niveau omdat wij wél weten hoe het zit.
Em buh?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:28 schreef Salatrel het volgende:
telefoniste had dus Mb EM buh moeten zeggen
Draai je het wéér om, JIJ was degene die dat nog niet wist.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:30 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Gast, je snapt er echt geen zak van hè. Voor je dit topic las wist je niet eens dat er verschil in zat
Ik reageer niet meer op jou, dadelijk verzin je weer iets anders: Dat je een vriendin hebt ofzo, of een lul die langer is dan 15cm. Nee nee. Daar trap ik niet meer inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:31 schreef sandermans het volgende:
[..]
Draai je het wéér om, JIJ was degene die dat nog niet wist.
JIJ wist dat niet, lutserquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:30 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Gast, je snapt er echt geen zak van hè. Voor je dit topic las wist je niet eens dat er verschil in zat
Je vorige vriend heeft ook gelogen toen ie dat zei ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op jou, dadelijk verzin je weer iets anders: Dat je een vriendin hebt ofzo, of een lul die langer is dan 15cm. Nee nee. Daar trap ik niet meer in
TS ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:40 schreef Fascination het volgende:
Ik weet bij god niet waar het over gaat.
Nee, we gaan hier geen PSV-AJAX topic van makenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
TS is een pauper uit Eindhoven die er niet mee kan omgaan
Het is ook traditie. Netwerksnelheden worden sinds jaar en dag in megabits uitgedrukt, dat is niet iets van de laatste tijd ofzo.quote:
Hou op, ik ben er nog steeds kapot vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je vorige vriend heeft ook gelogen toen ie dat zei ?
Ok, klik lampje uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:44 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Nee, we gaan hier geen PSV-AJAX topic van maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |