Ok, dan houd ik mijn vingers nog even gekruistquote:
Nja ik kijk niet eigenlijk, schakelde alleen ff naar Ned1 omdat je daarover begon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Waxxer het volgende:
En dat moet het dan in Turkije he-le-maal gaan maken.
En hij MOET een scooter.
Dankjewelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, dan houd ik mijn vingers nog even gekruist.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik kijk niet eigenlijk, schakelde alleen ff naar Ned1 omdat je daarover begon.
Typt dat niet lastig?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, dan houd ik mijn vingers nog even gekruist.
Haha ja eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij hebt een handeling verricht door iets dat IK op het Internet zette?
Dat wordt nog wel wat, die invloed van mij.
Maar ik vind het altijd interessant wel, dat programma. En ik vind het leuk om me te ergeren aan dergelijke kansloze mensen.
Voor vlarp heb ik het er wel voor over. No pain no gain, my beautyqueen.quote:
Ik ben meer voor Maleficia Maleficentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor vlarp heb ik het er wel voor over. No pain no gain, my beautyqueen.
[ afbeelding ]
Zullen we opnieuw beginnen, Wax?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat niet wat voor jou? Een kroeg beginnen in Alanya?
Ahh.. nog 10x dankjewelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor vlarp heb ik het er wel voor over. No pain no gain, my beautyqueen.
[ afbeelding ]
Ja naja die voice-over is inderdaad verschrikkelijk. En die mensen laten denk ik gewoon alles vaak achter en dan zien ze wel wat ze in het land kunnen bereiken. En als je dan nog niet eens een hele zin in het Duits of Engels kunt spreken....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ja eigenlijk wel jaOmdat JIJ het zei...
Nah ik kan me echt onwijs irriteren aan dat programma omdat de strekking ELKE keer weer is dat de mensen zich zo slecht voorbereiden op hun 'vertrek'. Daar kan ik echt niet tegen.
Goeienoav'nd Vlerrep!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we opnieuw beginnen, Wax?
Goede avond, Waxxer! Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben meer voor Maleficia Maleficent
Ik heb die film nooit echt gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie versies op Deviantart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat jazeker wel mocht ik het juist vernemen dan ook daadwerkelijk de prenten van Cairon?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie versies op Deviantart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben moequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goeienoav'nd Vlerrep!
Ik ben ziek.Verkouden en alles.
Hopelijk morgen weer beter.
En met jou dan? Hangt er al een bordje 'verkocht' aan je pand?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |