Nou met jou weet je anders maar nooitquote:
Je kent me toch?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou met jou weet je anders maar nooit
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Pieter. het volgende:
Ja hallo!
Gaat het hier weer eens over sex?
Uitgaan was 18+ ???? Darkrooms, sauna's etc ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat is het niet. NUNO vroeg wat ik heb gedaan de afgelopen dagen. Vooral veel klussen en stoelen kopen en naar Galleries geweest. en uitgaan was 18+ niet dat klussen...Tis geen goedkope sexflilm
Ja allemaal woorden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Pieter. het volgende:
Ja hallo!
Gaat het hier weer eens over sex?
Nee geen darkrooms etc...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitgaan was 18+ ???? Darkrooms, sauna's etc ?
kan je eindelijk in die sling liggen met je crack upquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja allemaal woorden.
Laten we 't eens gewoon gaan hebben!
Pieter? Nespressootje?
Hoe kan uitgaan dan 18+ zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee geen darkrooms etc...![]()
Hoe is het met je gezicht btw?
Dus je hebt niet een liteken of een winkelhaak in je gezicht?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe kan uitgaan dan 18+ zijn![]()
gezicht gaat goed, het trekt heel aardig bij en ik weet nog niet of ik er verder iets aan laat doen, Misschien later met de total facelift
nog niks gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar er verder niets mee doen? wat ben je voor nepheaumeau![]()
btw![]()
Ja ik heb een litteken nu op mijn voorhoofd, en het staat heel ruigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus je hebt niet een liteken of een winkelhaak in je gezicht?
Ach het staat ruig. IK heb ook een liteken op mijn rechterwang. (een kleintje) Alhoewel ik dat misschien nog ooit wil weglaseren.
popje, dat moet je wel doen. En dat niet die vage tripjes naar Amsterdam of het Anne Frankplantsoen.quote:
misschien moet ik maar iemand zoeken in het anan frank park, dat ligt hier voor de deurquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
popje, dat moet je wel doen. En dat niet die vage tripjes naar Amsterdam of het Anne Frankplantsoen.
Don't end up like me.![]()
foto?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik heb een litteken nu op mijn voorhoofd, en het staat heel ruig
Ach ja, volgens mij is ie dat ook wel een beetje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
Hoe staat Dries Roelvink bekend in Nederland?
Als ik em wel eens zie of over hem lees moet ik altijd lachen omdat ie graag wilt doorbreken, maar het lukt em niet. En eigenlijk is het een famewhore (who isn't? maar goed)
Ze heten KRACHTwijken en geen kansenwijkeen meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
Einde oefening voor de kansenwijken in Eindhoven
hahahah die term h ahaha tis echt om te lachen.
Ik ken Vogelaar niet goed, maar ze lijkt op een oppasmoeder. TEring, wat een muts..
nee das in Eindhoven, dacht ik, maar goed misschien staan die mocro's daar ook om een zakcentje te verdienen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moet ik maar iemand zoeken in het anan frank park, dat ligt hier voor de deur
nee, die film is al uit. Dat ie wordt ontvoerd en dat iemand zijn zaad wilt hebben. zoiets. te belachelijk voor woorden, maar ik moet hem nog zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, volgens mij is ie dat ook wel een beetje.
Komt een film uit vover hem, of is er al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |