Ja, maar niet met DAT nummerquote:
naar rome of weer ergens anders heen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ooh ik moet misschien weer ergens naar toe voor werk, diegene die mijn taken had overgenomen kan het niet aan. dus dat betekent weer reizen en zo en ik wou net een tijdje thuis blijven
waar ook maar de "crisis" is, kan overal zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
naar rome of weer ergens anders heen?
das minderquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar ook maar de "crisis" is, kan overal zijn
yep daarom moet ik opgevrolijkt worden, heb je nog een leuk iemand ontmoet latelyquote:
ik kom genoeg leuks tegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep daarom moet ik opgevrolijkt worden, heb je nog een leuk iemand ontmoet lately
details, vertelquote:
maar er verder niets mee doen? wat ben je voor nepheaumeauquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zijn er niet, zeg alleen dat ik genoeg leuks tegen kom
Had het erg druk met allerlei dingen. Er moest geschilderd worden. Heb nog iemand geholpen met verhuizen, schilderen, wandje plaatsen etc.. En verder is het 18+ verhaal, dus niet voor hier. Anders krijg ik weer bullshit van iedereen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaja het is weer lekker stil hier, kom op Mieke vertel eens wat leuks, nog gedaate van de week of iets anders
Je bedoelt dat je zijn wandje ook verplaatst hebt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had het erg druk met allerlei dingen. Er moest geschilderd worden. Heb nog iemand geholpen met verhuizen, schilderen, wandje plaatsen etc.. En verder is het 18+ verhaal, dus niet voor hier. Anders krijg ik weer bullshit van iedereen.
vind je het wat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Desmonkey het volgende:
18+ verhaal? Heb je zitten breien ofzo?
Nee, niet verplaatst. HIj wilde van twee grote ruimtes er drie hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zijn wandje ook verplaatst hebt?
Ik had het niet over de woonkamer of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, niet verplaatst. HIj wilde van twee grote ruimtes er drie hebben.
o, wacht. Ik wist niet dat een wandje verplaatsen hetzelfde was als een 'keukentje witten'.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het niet over de woonkamer of zo.
kom maar op met je 18+ verhaalquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had het erg druk met allerlei dingen. Er moest geschilderd worden. Heb nog iemand geholpen met verhuizen, schilderen, wandje plaatsen etc.. En verder is het 18+ verhaal, dus niet voor hier. Anders krijg ik weer bullshit van iedereen.
Wat is er dan in godesnaam 18+ aan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, wacht. Ik wist niet dat een wandje verplaatsen hetzelfde was als een 'keukentje witten'.![]()
Nee, geen sex. Een hele leuke jongen is het. hetero. Tis een vriend van me. Zou zo er verliefd op kunnen worden.Mollig en echt hilarisch. De hele dag moppen tappen.
![]()
![]()
SSDDquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
heb ik hier nog wat smeuigs gemist? Wie is een uberbitch? Een rel?
Nee? Hoe zijn ze hier?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHA Je weet hoe ze hier zijn. MIsschien 2nite...
nee dat is het niet. NUNO vroeg wat ik heb gedaan de afgelopen dagen. Vooral veel klussen en stoelen kopen en naar Galleries geweest. en uitgaan was 18+ niet dat klussen...Tis geen goedkope sexflilmquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er dan in godesnaam 18+ aan?
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee? Hoe zijn ze hier?
Oh, you mean we're gonna play the one-trick-pony card again?
Die zit tegenwoordig gewoon standaard aan iedere post van je geniet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |