Wat een kutservice zeg. Ze hebben ook een webcam chat, maar niet geprobeerd, volgens mij wil ik niet weten hoe mevrouw Janssen eruit zietquote:U chat nu met mevrouw Janssen
mevrouw Janssen: Welkom op de Live Advies Desk van wehkamp.nl! Ik heb uw vraag gelezen en help u graag verder om antwoord op uw vraag te vinden of wegwijs te worden op onze site.
Ik: mijn klantnummer is xxx, ik heb een broek 2 weken geleden retour verzonden en dat is nog niet verwerkt in mijn besteloverzicht.
mevrouw Janssen: De chat is niet geschikt om antwoord op uw vraag te geven. Ik kan tijdens een chatsessie namelijk niet in uw klantgegevens kijken. Ik raad u aan om contact op te nemen met een van mijn collega's van de Klantenservice op telefoonnummer 0900 9809 (€ 0,20 pm)
mevrouw Janssen: Dank u wel voor uw chat. Ik wens u nog een fijne dag toe.
De chatsessie is gestopt.
DAT is waarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:57 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar winkelen met mijn vrouw op zaterdagmiddag is nog erger
Homo zonder inbrengquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
DAT is waar
Ik heb gister bij een vriendin in denk minimaal 25 laarzen staan beoordelen
"U krijgt binnen 48 uur antwoord" kreeg ik 4 dagen geleden te horenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar je kunt ze ook een mail sturen via de site, zou dat gewoon even doen
Oh... Ik heb toen binnen een dag bericht gekregen dat ze m'n rekening zouden crediteren en dat het geregeld zou wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:01 schreef willempjewever het volgende:
[..]
"U krijgt binnen 48 uur antwoord" kreeg ik 4 dagen geleden te horen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef wise het volgende:
U chat nu met meneer Jacobs
meneer Jacobs: Welkom op de Live Advies Desk van wehkamp.nl! Ik heb uw vraag gelezen en help u graag verder om antwoord op uw vraag te vinden of wegwijs te worden op onze site.
Ik: Hallo, ik wil graag weten of het nieuwste wii-spel heeft
meneer Jacobs: Om welk spel gaat het, meneer
ik: Het spel het Gevechts-kikkers.
meneer Jacobs: Ik zal even kijken in het systeem............Sorry meneer, ik heb het spel niet voor u kunnen vinden.
ik: Maar het is een nieuw spel die al wel verkrijgbaar is bij de Bart Smit
meneer Jacobs: Ik zal nog een keer kijken voor u, meneer. Om welk spel ging het ook alweer?
ik: BATTLETOADS HOMO HAHAHAHAHAHH
Beter iets dan niets.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef willempjewever het volgende:
Misschien zit er wel een lekkere studente achter die webcamchat
Maar hier op het werk doet hij het niet en volgens mij mag je geluk hebben als je een 60+ milf in beeld krijgt.
Het is een 0900 nummer en sinds vorige week mag ik die niet meer bellen op het werk. Mag trouwens ook geen ringtones meer downloaden. De kosten liepen wat te hoog op omdat collega's ringtones/games abonnementen namen en ook op idols e.d. gingen stemmen met de werkmobielquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef IkBenOzan het volgende:
TS is bang voor mensen dus durft hij niet de bellen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef wise het volgende:
Mensen die bij de McDonalds werkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het is een 0900 nummer en sinds vorige week mag ik die niet meer bellen op het werk. Mag trouwens ook geen ringtones meer downloaden. De kosten liepen wat te hoog op omdat collega's ringtones/games abonnementen namen en ook op idols e.d. gingen stemmen met de werkmobiel
sjonge jongequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef wise het volgende:
U chat nu met meneer Jacobs
meneer Jacobs: Welkom op de Live Advies Desk van wehkamp.nl! Ik heb uw vraag gelezen en help u graag verder om antwoord op uw vraag te vinden of wegwijs te worden op onze site.
Ik: Hallo, ik wil graag weten of het nieuwste wii-spel heeft
meneer Jacobs: Om welk spel gaat het, meneer
ik: Het spel het Gevechts-kikkers.
meneer Jacobs: Ik zal even kijken in het systeem............Sorry meneer, ik heb het spel niet voor u kunnen vinden.
ik: Maar het is een nieuw spel die al wel verkrijgbaar is bij de Bart Smit
meneer Jacobs: Ik zal nog een keer kijken voor u, meneer. Om welk spel ging het ook alweer?
Ringtones downloaden, Jamba abonnement nemen en op Idols stemmen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het is een 0900 nummer en sinds vorige week mag ik die niet meer bellen op het werk. Mag trouwens ook geen ringtones meer downloaden. De kosten liepen wat te hoog op omdat collega's ringtones/games abonnementen namen en ook op idols e.d. gingen stemmen met de werkmobiel
quote:Ik: Ik ben op zoek naar een film, gemaakt door Guillermo del Toro
Sanne: Nou zeg, niet zo negatief over jezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |