Ben benieuwd wat ze in de KLB-FB van jouw taalgebruik zeggen, ik ga jou lekker verraden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:40 schreef BorusBulldog het volgende:
Wat is de TS een ongelooflijke kan(ander topic vraagt om ander taalgebruik)....kutmongool.
KANKERbek houden, a.u.b.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Flikker op met je kuttopics.
..Royalquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze in de KLB-FB van jouw taalgebruik zeggen, ik ga jou lekker verraden.
Ga je het ook meteen even bij je moeder melden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze in de KLB-FB van jouw taalgebruik zeggen, ik ga jou lekker verraden.
?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ga je het ook meteen even bij je moeder melden?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef Airlocker het volgende:
[..]
quote:
Wel mooi dat je in je eigen wereld leeft waar iedereen matig is behalve jij zelfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:45 schreef Airlocker het volgende:
Jammer dat ondeugend zelf niet reageert, alleen matige mensen hier
zovty is wel een lauwe userquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:46 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wel mooi dat je in je eigen wereld leeft waar iedereen matig is behalve jij zelf
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:46 schreef venomsnake het volgende:
Lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |